| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Okee, met het opkomen van de nieuwe versie van Tactical Ops (3.4.0) ben ik gedwongen om weer eens een iets nieuws te gaan kopen. Wat zal ik doen CS (waar ik iedereen over hoor), of gewoon bij TO blijven. Is CS echt zo veel beter? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Bijna precies hetzelfde, dat is de laatste tijd toch met elk spel. Als ik het goed heb ook de zelfde engine
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
De menustructuur enzo zijn nog gewoon hetzelfde.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 maart 2003
| Ik ga voor TO heb in hoge internationale clans gespeeld zoals .gS Gameservers .net 5 op Clanbase Int 2 e EuroCup |M|- Memento 3 op Clanbase Alle game word met CS vergeleken en dat vind ik jammer :| Ik vind TO beter maar iedereen zijn eigen mening |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Hoe bedoel je 'alle games worden met CS vergeleken'? TO is hetzelfde genre als CS (redelijk realistisch, team-based, geld verdienen en wapens kopen, terrorists vs counters) dus is het niet meer dan logisch dat het met elkaar vergeleken wordt. Als iemand Quake 3 vergelijkt met Unreal Tournament is dat toch ook logisch?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| idd dat lijkt ook op elkaar. wapens vinden, mekaar neerraggen, vlaggetje jatten, blijven leven. zo is het in alle genres et is alleen dat et bij CS/TO dichter bij elkaar ligt dan in, bijvoorbeeld, de strategy games. warcraft 3 en C&C is een wereld van verschil, maar wel hetzelfde genre. bij TO/CS is het zo dat ze allebij een groot aandeel van de wapens hetzelfde hebben, en de ventjes best wel op elkaar lijken (de CT's dan). |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |