| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Storen sommige afkortingen of dialectische woordjes zoals NI ipv NIET en DA ipv DAT, en stoort ipv ook in plaats van IN PLAATS VAN? Waar ligt de grens?
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Ik ondervind er zelf geen hinder van, zolang het nog te lezen is. Alleen als er echt continu met afkortingen word geschreven zodat het echt niet meer te lezen is of dat er een verhaal in dialect word geschreven heb ik er moeite mee. Daar ligt dus de grens. Komt bij dat ik zelf ook vaak van die afkortingen gebruik ![]()
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Het ging mij eerst meer om de vele enters die je gebruikte en je manier van typen, maar toen viel dat 'ni' en 'da' ook op. Ik vind ipv wel kunnen omdat dat een afkorting is en iedereen weer dat het voor in plaats van staat, net zoals bij andere afkortingen. Halve woorden daarintegen vind ik niet echt kunnen (ni, da, etc.), maar het kan ook aan mij liggen...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Maakt me ni zoveel ui. Want als je snel leest merk ik t niet eens meer. Moet af en toe wel ff kijken als ik weer nieuwe tegenkom. Maar das ni erg want dat tikt veel sneller en maakt de post (en ook msn texten) een stuk kleiner en overzichtelijker. MAar das mijn mening, Greetz From tha Raven
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ni en DA zijn geen officieel erkende woorden. Ni verwijst zelfs naar het natuurkubdig elemant Nikkel. En IPV staat zelfs in de dikke van dale, zie hier
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Ik denk dat iedereen hier een andere mening over heeft en als je 2 woorden toelaat krijg je weer gezeur met andere woorden. Je kan natuurlijk ook zelf een Limburg's woordenboek maken ![]()
| |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Citaat:
__________________ Ben weer eens op me hangplek... | ||
| |
| | #10 (permalink) | |||
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |||
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Dus die 2 woordjes vind je ni erg, maar ik doe het enkel bij die woordjes, denbk ik toch? Als je me op andere woorden betrapt, laat het me dan maar weten. Want ik denk wel da iedereen da en ni snapt, nu toch zeker.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| |
| | #12 (permalink) |
| Ja de prijs is wa overdreven, ik heb vroeger ook een xfx geforce 4 mx 440 gekocht, voor 90 euro toendertijd, en da is al wreed lang geleden. Forum: Recycle Junkies Geplaatst: 08 Jun 2003 19:21 Subject: [TK] Geforce 4 Mx 400 edit: maar laten we hier over ophouden, ik snap wel dat je dat automatisch doet enzo En ik heb eigenlijk ook geen zin om de hele tijd jou posts in de gaten te houden :P Maar het is gewoon een beetje irritant voor andere users die het niet gewend zijn ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| ABN please, zo lastig is dat niet. Het komt van pas in het echte leven, wees consequent en gebruik normaal nederlands! Zie ook de mededelingen ivm normen, waarden en spelling!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |