| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 januari 2003 Locatie: Tegelen
| /me zegt hallow! ![]() Ik heb jullie ook maar 's gevonden :P Kan ik binnenkort hier ook 's wat van mijn bijna af MP3box laten zien .. > ![]()
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Maxtor 20 gb IDE 5400 rpm hdd OS=DOS 7.1 Frontend is MPXF Player is MPXplayer Bediening via een jogdial functie (voorlopig alleen nog vooruit, achteruit moet ik nog een schakelingetje voor fixen... >( Verdere bediening via een paar knopjes waarin ledjes zitten (knopjes zijn niet zo heel mooi maar ja...) Jogdial en de knoppen zijn via de keyboardcontroller geschakeld 4x CD-ROM ingebouwd op demand van gebruikers ![]() 100 wat mini AT voeding Alles in een triplex case ingebouwd die nu nog half uit elkaar ligt
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ook hallo! ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
/me groet! | ||
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]() BTW eindelijk heb je binnen nu en een paar dagen je pakje ![]() Eergisteren kreeg ik me laatste LCD terug van post, natuurlijk 't verkeerde adres, omdat beide dezelfde stickers hadden voor 't adres, snap alleen niet waarom er eentje zo lang duurd en de andere niet ![]()
| | |