| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Ik heb die peltier gedoe altijd maar vaag gevonden, MAAR NU NIET MEER http://www.stud.ntnu.no/~arnesen/peltierbeer/index.html
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Alphen aan den Rijn
| hmmmm die komt in mijn kast ![]() Eerst afwachten op lcd display die erin hanguh en dan ruimte maken op 1 blikje in te stoppen en dan maar koelen handig @t lan blikje koelen opdrinken en als hij op is is de volgende al weer koud ![]()
__________________ Dark as the night cool as the water. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| waarom heeft iedereen het hier meteen over cola? zet er lekker een hoegaarden/amstel/heineken/smirnoff/baco/pisang ambon-jus d'orange/rooie wodka redbull/redbull/golden power/bullit/ whatever :P hmmz ik dorst :P maar idd een leuke mod, misschien ga ik nog eens een 50watt peltier gebruiken, en dan op m'n front-usb ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| [VR] Peltier Ik zoek der ff 1 op dit id had ik ook al is maar een 118 wat koelen met een heatsinkje :/
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Never mind, teering moeilijk he om te zien dat het een geintje is >/
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| hahahahaaha, dit wordt idd wel grappig zo :P BTW, kan je niet 2 USB poorten samen doen en zo 10V genereren, het enige probleem is dat je dan maar 40 ma kan gebruiken, zal wel neit genoeg zijn..... Wabs gaat opzoek naar een oude AT voeding.... en een peltier :P ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Crystalfontz gaat extern | defecto | News & Review Junkies | 11 | 30-08-2004 19:45 |
| [wc] Hoe gaat het passen? | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 28 | 28-04-2004 19:36 |
| Gaat dat passen ? | Patser | Hardware Junkies | 22 | 21-01-2004 19:56 |
| PcDumpDag wie gaat er ook heen? | Masterslave | Area 1337 | 16 | 20-08-2003 20:41 |