| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| screw brommers, geef mij maar een auto. ik ga meteen voor het autorijbewijs, brommerrijden wil ik toch nie. ik fiets momenteel alleen maar, is gewoon goed voor je conditie :P nog ff en dan ben ik 18, dan ga ik wel eens kijken voor een autorijbewijs ![]() |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 mei 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| screw all auto's die zuigen allemaal. Koop liever een motor gaat harder is veel cooler en is lekker relaxen :P:P:P:P (nee hoor dis maar gein iedereen zijn eigen mening) ![]() Gr CREP8
__________________ HyPeR-X aka Crep8 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Hehe, sommige mensen hebben al een autorijbewijs... Anyway, ik had dus nooit het geld over voor een scooter, ik zie persoonlijk ook maar weinig verschil tussen twee merken. Mijn benadering voor voertuigen komt altijd neer op een klein lijstje met eisen in deze volgorde: 1. Veel knopjes 2. Veel knopjes die lampjes aanzetten (zoals die mooie blauwe van het grootlicht... , haha, oeps, aan tijdens het examen)3. Acceleratie + topsnelheid 999. Sex-appeal Iemand ooit gekeken naar TopGear op BBC, die mensen denken ongeveer net zo als mij... 'very cool', 'cool', 'uncool', 'seriously uncool' Ontopic: Trek je niks aan van theorie-examens, neem gewoon de nodige oefening, en vergeet vooral niet je verzonde verstand... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik heb nooit een brommercertificaat gehad. Ik ben bezig met lessen en het gaat erg goed. Als ik nu ergens heen wil dan pak ik gewoon de brommer van m'n broer(GP50) of van m'n kameraden (SR WWW, Puch, MB) Nooit gepakt, zullen ze ook niet doen!! Ff afkloppen. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| ik ben blij dat dat er nog allemaal niet was toen ik 16 werd ik kon gewoon lekker op de brommer stappen en lekker gaan rijden toen ik 16 werd. maar ja dat is ook al weer meer als 11 jaartjes geleden. nu maar lekker in de auto ook al weer heel wat jaartjes en ik kan hem niet meer missen als is het wel lekker fris nu op een brommer ![]() |
| | |