| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| IK de zware tijden, met dit verschikkelijke warme dagen heeft ieder zijn eigen truukjes en handigheidjes om het koel te houden. Wat doen jij eraan ? Ik: In een korte broek achter mn pc. FAn op mn monitor geplaat En jij ? Radiator op je voorhoofd, je voeten in een bak ijs ? :P Vertel.......................
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ventilator op HD's fileserver, ventilator op Hoofd, fans op 9 volt. Verder => S'ochtend kamer luchten, de rest van de dag raam & gordijn dicht. ![]()
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| In een korte broek en een shirt brommer rijden en nee, dan ga ik geen 45. Lekker lange afgelegen stukken opzoeken waarik voluit kan rijden, da's pas lekker als verkoeling.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Jah en totdat je pc in brand vliegt en ontploft en je een paar brokken metaal in je bek krijgt omdat er een of andere nitwit een condensatorformule heb gejat. LULKOEK dus man.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Relax jongens...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Mijn reactie berust op een actueel nieuwsbericht. en hummel, ik wil best relaxed doen maar ik kan slecht tegen mensen die gelijk beginnen te blaten alst om brommers gaat en gelijk van alles het ergste denken.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: raamsdonksveer
| jonge ik rij zelf ook op zo'n ding, en ik heb ook wel eens iemand in het ziekenhuis zien liggen die met een korte broek en een sjirt ging rijden en plat ging. zag er niet zo netjes uit zegmaar. ik rij btw ook in een korte broek en een sjirt.
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe begin ik eraan ? | Teunke | Casemod Junkies | 11 | 5-11-2007 18:21 |
| De zomerfestivals komen eraan | Jensn | Events Junkies | 3 | 2-07-2006 18:49 |
| Moeder, wat is het heet! part 3! | QuincMan | Area 1337 | 100 | 6-08-2004 17:32 |
| Moeder, wat is het heet! - deel 2 | FiXeL | Area 1337 | 50 | 9-06-2004 06:26 |
| CPU temp hoog wat kan ik eraan doen?? | yuppie | Cooling & OC Junkies | 20 | 12-03-2004 17:35 |