| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Op kantoor zitten met AC maarja thuis is het warm merk ik ook well aan mijn waterchill die is nu 33 graden met dit weer. Thuis ramen open dakraam open en laat de flow maar komen dan is het best te doen met ijs en ijskoud water erbij.
__________________ Dark as the night cool as the water. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| er zijn op verschillende sites van die speaker test's te downloaden, dan moet je de ultimate bass zoeken, en die met vol maximaal bas afspelen.... als je dan lekker grote speakers hebt, gaan die je afkoelen. ze staan dan ze zwieberen op 4hz ofzo... woesj woesj woesj woesj heb je dan :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| IK moest zat en zondag werken, en iero nu veels te warm.......m aar ff 2e voedinkje fixen met fan's erop ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #38 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | ||
| | |
| | #40 (permalink) | |||
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |||
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ah heb net me case koeler suitgezet en me zijkant eraf......scheelt meteen1 graad en dat in 2 min.....:P
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Veeeeel drinken, maar beter niet teveel bier, want dorst+alcohol gaat meestal niet zo goed .Gewoon lekker weertje, pas dartboard buiten gehangen en lekker relaxen in hangmat. Niet teveel doen op een dag, ik wacht ook nog op mijn eindexamenuitslag. @TheWidowMaker: met die speakertest en grote bass in je kamer werkt denk ik niet, want hoe meer beweging, hoe meer warmte, mar wel leuk bedacht.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 april 2003
| Citaat:
Maar īt kan altijd beter met Aura subs van L`Acoustic maarja die hebben we helaas niet.... | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik ga lekker in de korte broek lopen met een dun bloesje erboven (soort hawaii-bloesjes heb ik een hoop verschillende van) En ik heb zonneschermen op m'n PC-kamer, die aan de buitenkant zitten en de meeste zon buiten houden, dus met de PC aan is het niet veel warmer dan normaal, ik gok zo'n 22 tot 25 graden ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe begin ik eraan ? | Teunke | Casemod Junkies | 11 | 5-11-2007 18:21 |
| De zomerfestivals komen eraan | Jensn | Events Junkies | 3 | 2-07-2006 18:49 |
| Moeder, wat is het heet! part 3! | QuincMan | Area 1337 | 100 | 6-08-2004 17:32 |
| Moeder, wat is het heet! - deel 2 | FiXeL | Area 1337 | 50 | 9-06-2004 06:26 |
| CPU temp hoog wat kan ik eraan doen?? | yuppie | Cooling & OC Junkies | 20 | 12-03-2004 17:35 |