| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| ik heb het volgende drank-koel-systeem bedacht, alleen wegens gebrek aan materiaal niet uit kunnen voeren. je neemt 2 glazen, een slangetje, veel ijs... je draait het slangetje door het ene glas heen, en doet er ijs met n beetje water in. dan doe je het ene uiteinde in een glas drinken, en aan het andere slurp je. uitleg: als je aan het rietje zuigt, zuig je het drinken door het hele slangetje heen, dus ook door het ijs, waardoor het gekoeld word, en lekker koel in je mond aankomt. bed8 toen k nix te doen had. iemand zin om het eens te fixen? we zien t wel!
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Een heel simpel systeem maar je moet wel geduld hebben. Gewoon nix koelen met een trui in de zon lopen als het moet. Na een half dagje heb je weken lang echt nergens last van. Ik snap al niet eens meer wat iedereen te klagen heeft over de hitte, ik merk het niet hoor. | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Nope ik ook niet. ik wijk niet echt af van mijn normale kleding. broek, t-shirt, (soms polo daarboven), blouse. maar op mijn kamer is het wel beduidend warmer dan de rest van het huis....
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| kappen van mijn pc gesloopt, een hele rits fan's in mijn pc en een grote 30cm fan op mezelf gericht... zometeen ga ik een paar lieter water in een bak gooien met ijs voor mijn voeten... en oooohw dat is zó zwaar lekker. en ik zoek zometeen nog een zware fan op om op me pc te richten want die is behoorlijk hot aan het worden...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe begin ik eraan ? | Teunke | Casemod Junkies | 11 | 5-11-2007 18:21 |
| De zomerfestivals komen eraan | Jensn | Events Junkies | 3 | 2-07-2006 18:49 |
| Moeder, wat is het heet! part 3! | QuincMan | Area 1337 | 100 | 6-08-2004 17:32 |
| Moeder, wat is het heet! - deel 2 | FiXeL | Area 1337 | 50 | 9-06-2004 06:26 |
| CPU temp hoog wat kan ik eraan doen?? | yuppie | Cooling & OC Junkies | 20 | 12-03-2004 17:35 |