| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wist je dat PO deze topic niet moet sluiten?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #79 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| wist je dat ik het voor de verandering eens niet eens ben met PO? Wist je dat er mensen zijn die dit topic leuk en/of grappig vinden? wist je dat ik om dit topic best wel kan lachen? wist je dat het statement van PO niet liev is? wsit je dat ik vind dat PO ook eens in "wist je dat" vorm moet gaan posten? |
| |
| | #82 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: raamsdonksveer
| wist je dat ik vind dat jullie niet zo meteen moeten zeiken en gewoon laten zien dat dit een leuk topic is wist je dat ik net zie dat het 24 graden is in mijn kamer wist je dat ik nu best wel een beetje honger heb wist je dat ik een hekel heb aan school wist je dat mijn pc overuren maakt met niks doen wist je dat het hier nog niet geregend heeft wist je dat mn jas donderdag gejat is wist je dat ik nu een nieuwe moet kopen nee zeker
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| |
| | #83 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| iemand een opsomming van alle wist-je-datjus...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #84 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| wist je dat CASEJUNKIES roeleert wist je dat ik hier veel over modden heb geleerd wist je dat ik hier dagelijks ben wist je dat ik nu nogsteeds wacht op de radeon 9800 pro met 256 mb ram wist je dat ik hier al een maand op w8 wist je dat ik daarom nogsteeds nie ken computeren op m'n gloednieuwe pc wist je dat ik daarom dus wel veel tijd heb om te modden :P wist je dat ik OOK al aan het wachten ben op m'n mesh van PO wist je dat ik daarom ook nog niet m''n kabels kan meshen wist jij dat ik niet wist dat PO al aant inpakken is wist je dat jij dat allemaal niet wist
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #86 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Wist je dat je dan best wel moe bent. Wist je dat bijna elke zin in dit topic begint met wist je dat. Wist je dat mijn ratten ondanks de hite toch nog gezellig tegen elkaar aan liggen. Wist je dat het donker werd buiten. Wist je dat er morgen weer een dag is. Wist je dat ik nu muziek aant luisteren, tv aant kijken en aant internetten ben. Wist je dat ik nu nog ff wat meer wist-je-datjes ga verzinnen.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #87 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Wist je dat bier lekker is? Wist je dat ook andere vormen van alcohol lekker zijn? Wist je dat Christina Aguilera ook lekker is? Wist je dat ik mijn examens achter de rug heb? Wist je dat ik iedereen die hier dus zeurt over school uitlach? Wist je dat ik liever op vakantie was dan hier zat te tiepen? Wist je dat Frank Herbert een betere schrijver is dan Brian Herbert? Wist je dat elke vorm van lichamelijke sport vermoeiend is en dus slecht? Wist je dat ik mijn mp3 speler voor mijn Siemens telefoon binnen heb? Wist je dat ik ook een HP-fotoprinter heb binnengekregen? Wist je dat ik deze topic net helemaal heb zitten doorlezen? En wist je dat ik dat leuk vond!!! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |