| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 april 2003
| Wist je dat als je met 120 dB een monitor af staat te luisteren je daar 2 dagen doof van wordt? Wist je dat ik nu alle kanalen van de monitor tafel moet doorsolderen? Wist je dat dit komt door de zure regen waar die in heeft gestaan? Wist je dat dat pas na 5 jaar merkbaar is? Wist je dat er 40 kanalen op die tafel zitten? wist je dat een piano van 300 Kg bestwel zwaar is? Wist je dat de HMH onvindbaar is? Wist je dat dat komt omdat de HMH niet bewegwijzerd is? Wist je dat Kimi Raikkonen het WK F1 leidt? Weet ik veel... |
| |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Wist je dat ik morgen mijn laatste school dag heb Wist je dat ik vandaag mijn grafisch lcd ben misgelopen Wist je dat Al 3 liter cola op heb. Wist je dat je van 3 liter cola moet zeiken.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| wist je dat mijn school de saaiste van heel nederland is? wist je dat de computers daar continu vast lopen? wist je dat ik 20 juni jarig ben? :P
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| |
| | #70 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
en wist je dat de foto van mij en die chick online staat? wist je dat je daarvoor in het topic "hoe ziet de case-junk eruit?" moet kijken?
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wist je dat ik hoop dat ik over ga? wist je dat ik examens haat? wist je dat mijn tobo zwart/dondergrijs is? wist je dat blauw geen rood is? wist je dat een auto zwaar is? wist je dat een standaard fiets 2 wielen heeft? wist je dat 1+1 2 is? wist je dat een boom geen auto is? wist je dat windows zuigt? wist je dat mijn pc onder de koelpasta zit? wist je dat ik zelf een afzuig ding maak voor m'n VGA plaat in me pc? wist je dat ik dat doe omdat dat intresant staat? wist je dat ik dat ook doe omdat me VGA dan koel blijft? wist je dat mijn bed 1.87 meter van me af staat? wist je dat ik daar om 23:30 in duik? wist je dat een fan een ventilator kan zijn en een aanhanger (van een persoon) wist je dat CPU een afkorting is?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| wist je dat mijn hoofdpijn aan het afzakken is? wist je dat ik verlang naar donderdag? wist je dat mijn bestelling dan aankomt bij mijn lokale elektronica shop? wist je dat ik dan eindelijk bezig kan aan het maken van 2 verticaal colineare omni-directionele W-LAN antennes? wist je dat ik The Bug wel cool vind met zijn gothic outfit? wist je dat ik lang haar aan het kweken ben? wist je dat ik van metal muziek houd? wist je dat ik ook af en toe van een stukkie gothic houd? wist je dat HardRock ook mijn aandacht trekt? wist je dat ik een Winamp Playlist van meer dan 150 uur heb? wist je dat ik nu luister naar Megadeth - Train of Consequences? wist je dat ik ook maar eens wat DivX-jes naar CD ga branden om schijfruimte vrij te krijgen? |
| |
| | #73 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Wist je dat het hier nog steeds droog is en dat hier de hele dag nog geen spatje regen id gevallen? Wist je dat ik morgen een tentamen heb? Wist je dat ik daar geen zin in heb? Wist je dat ik nu ff buiten voel en het wel spettert ![]()
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #74 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #75 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| wist je dat ik ETM helemaal heb uitgespeelt (niet moeilijk, duhuh) wist je dat jullie totaal knettergek zijn wist je dat dat vast door dit hete weer komt en wist je dat dat een zonnesteek heet ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |