| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wist je dat saddy precies even oud is al ik? (2-10-'86)
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #49 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Wist je dat Utrecht Feyenoord nu bezig is.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| wist je dat het op mijn zolderhokje, direct onder de pannen de hele dag kokend heet is? wist je dat mijn raam wagenwijd openstaat, en ik mijn mzuiek in de achtertuin kan horen? wist je dat het drinken van koude drankjes helpt tegen de warmte? |
| |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| wist je dat toen ik net keek het 4-1 voor Utrecht stond wist je dat sapphire's pappie vandaag 43 geworden is wist je dat het op me zolderkamertje 30 graden is wist je dat het in Rijnsburg dus ook warm is wist je dat een 60 mm fannetje die in je gezicht blaast heel lekker is met dit weer ? |
| |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| wist je dat je veel problemen kan krijgen met het poetsen van je pc? wist je dat het in belgie ook geen haar beter is van het weer? wist je dat ik dit zo dom vind dat ik er moet mee lachen? wist je dat ik GTA Vice City heb uitgespeeld? wist je dat ik daarover een nacht en dag heb gedaan? wist je dat ik het dan ook aan 1 stuk door heb gedaan? wist je dat op 10 juni me examens beginnen? wist je dat ik nu me bek ga houwe?
__________________ pcatom.be |
| |
| | #60 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 mei 2003 Locatie: Zutphen
| Wist je dat: Bart_Banaan wel koel & raar tegelijk is Wist je dat er vanmorgen een zonsverduistering was en dat je nu al te laat bent om te gaan kijken? Wist je dat er gekken zijn die met dit mooie weer moeten werekn......ik dus wist je dat er gekken zijn die met dit mooie weer achter hun pc blijven kleven zoals ik? Wist je dat: Ik nu een ventilator op me kamer heb staan, en het hier lekker koel is! wist je dat: mijn oma afgelopen donderdag 67 is geworden en binnenkort begint met computeren? Wist je dat Hummel-X het broertje van DjGeRo is? Wist je dat mijn naam DjGeRo is en niet DJGeRo oid. Wist je dat mijn naam Hummel-X is en niet hummel-x oid wist je dat: DjGeRo en Hummel-X onnodig veel en totaal nutteloos blaten? Wist je dat ik straks ff van de zon ga genieten? wist je dat dit een saai topic is? wist je dat een koeler koelt en niet opwarmt? wist je dat dat een mening is? Wist je dat sommige mensen dit topic *wel* leuk vinden? Wist je dat ik net hetzelfde wou gaan posten wisten jullie dat ik vanavond lekker ga barbecuen ???? wist je dat het geen zons verduistering was maar een maan verduistering Wist je dat: Ik momenteel niet bruin wordt van de zon maar van de radiatie van de 5 beeldschermen die op mij gericht zijn? wist je dat: monitoren geen UV straling uitstralen, en je daar dus niet bruin van word? wist je dat: je, als je zonnebank-TL buizen in je TL balk stopt, je *wel* bruin wordt? Wist je dat ik me verveel wist je dat dat het wel zwaar kankerverwekkend is... doe mij maar een backlight ccfl'tje wist je dat een amd Tbird niet zonder cooler kan werken in dit weer? Wist je dat me'n chipset ook 52 graden word, net als CPU wist je dat ik een koelbox met blikjes Golden Power naast me heb staan, ter verkoeling van mezelf? (me PC is gewoon koeler dan mij ) Wist je dat een mobo dat kapot is, niet werkt? wist je da6t ik net zat te denken dat als ik ben bezweken achter mn PC dat ik deze maar met me mee laat begraven Wis je dat, dat ik misschien hier de enigste Aziaat ben Wist je dat de kleuren van het overdose forum uber lelijk zijn? wist je dat ik het daar totaal mee eens ben, PO? wist je dat DjGeRo gewoon geen smaak heeft? wistje dat dit echt beneden alle pijl is? wist je dat ik het nu wel voor mezelf tijd vind om mijn nest op te zoeken? Wist je dat: CaseJunkies steeds leuker aan het worden is? wist je dat ik nog geen slaap heb wist je dat Dance Nation in de smid in Reijmerstok was? wist je ook dat ik daarbij was? wist je ook dat ik met een lekker ding op de foto sta? wist je dat je derde "wist je dat" compleet waardeloos is zonder foto? wist je dat ik dat al weet? wist je dat ik nog moet w88 tot die foto online staat? wist je nog dat die chick toch niet zal weten dat die foto erop staat? want ze komt nooit op deze site. en wist je dat die chick zichzelf "dom" op foto's vind staan? wist je dat ik dat absoluut NIET vind? wist je dat je hiermee nog wel uuuuuuuuuren door kunt gaan???? Wist je dat ik niet meer weet wat ik nog in dit topic doe Wist je dat ik dan ook maar effe een filmpke ga kijken? Wist je dat dat filmpke waarschijnlijk Taxi 3 wordt? wist je dat je boven hoger zit dan beneden? wist je dat ik vanacht op me toetsenbord geslapen heb? wist je dat saddy precies even oud is al ik? (2-10-'86) wist je dat ik verkouden ben met dit weer Wist je dat ik T-Mug heet? Wist je dat het ook in friesland heeel erg heet is Wist je dat het in almere ook warm is. Wist je dat Utrecht Feyenoord nu bezig is. wist je dat het op mijn zolderhokje, direct onder de pannen de hele dag kokend heet is? wist je dat mijn raam wagenwijd openstaat, en ik mijn mzuiek in de achtertuin kan horen? wist je dat het drinken van koude drankjes helpt tegen de warmte? wist je dat ik 75% aap ben? Wist je dat feyenoord nu lekker 3-0 achter staat..... Wist je dat ik gorilla's verzorg en dat grappen over apen in dit forum dus levensgevaarlijk zijn? Wist je dat jij dan in de ontkenningfase zit? wist je dat toen ik net keek het 4-1 voor Utrecht stond wist je dat sapphire's pappie vandaag 43 geworden is wist je dat het op me zolderkamertje 30 graden is wist je dat het in Rijnsburg dus ook warm is wist je dat een 60 mm fannetje die in je gezicht blaast heel lekker is met dit weer ? wist je dat je veel problemen kan krijgen met het poetsen van je pc? wist je dat het in belgie ook geen haar beter is van het weer? wist je dat ik dit zo dom vind dat ik er moet mee lachen? wist je dat ik GTA Vice City heb uitgespeeld? wist je dat ik daarover een nacht en dag heb gedaan? wist je dat ik het dan ook aan 1 stuk door heb gedaan? wist je dat op 10 juni me examens beginnen? wist je dat ik nu me bek ga houwe? |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |