| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2003 Locatie: Haarlem
| Mjah da's nog wel een beetje jammer.. niet alles wordt naar de crew uit medegedeeld. De org heeft vast een goed idee over wat er allemaal gaat gebeuren, maar dat soort dingen lijkt me ook voor de crew interessant om te weten (ik ben ook crew... vandaar). En over die casemod compo... daar ga ik ook eens aan meedoen. Nog 1 week dan moet ie af zijn, ik ben al 3 dagen bezig ![]()
__________________ Een vergissing is menselijk maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig. |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() tja ik gah dus die casemod compo regelen.. waarschijnlijk zal ik nog 2 modders vragen of ze mee willen helpen met het meehelpen van de compo want het moet natuurlijk eerlijk gespeeld worden.. regels staan iig vast en worden niet meer veranderd..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Lanparty]Networkingday Club-3D Evolution3 (2-3-4 sept 2005) | ReseTTim | Events Junkies | 10 | 6-09-2005 21:50 |
| Casemod Compo op ReGroup 13 (LAN) Reportage | The_Resetter | Events Junkies | 20 | 10-05-2005 19:46 |
| Casemod compo | Mojo^PowaH | Events Junkies | 11 | 14-07-2003 19:18 |