| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| 29.99 Acoustic 2.1 soundsysteem Maak van uw huiskamer een thuisbioscoop 400 Watt PMPO multi-ingangen, geschikt voor aansluiting op een PC, VCD, CD, DVD, TV enz. Onafhankelijk functionerende versterker voorzien van bedieningsknoppen Aan de voorzijde om het geluidsvolume, de bass en de hoge tonen (treble) in te kunnen stellen Aansluiting voor hoofdtelefoon aan de voorzijde Het hele systeem is magnetisch afgeschermd 400 Watt PMPO € woofer: 40 - 120 Hz Satelliet: 120 - 20 Khz Link naar typhoon website --------------------------- Ik heb um net gekocht en ik moet zeggen het klinkt zeer lekker, de bass is goed regelbaar en het volume is ook goed te doen, wie gaat hem nog meer halen? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| mijn speakers: en die zijn 240 watt echt vermogen, géén PMPO gedoe
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| net zoiets als 'echte' kilometers? :P ik heb zo'n trust (niet te vertrouwe, die gaste!) 5.1 boxensetje voor weinig, komt ook wel geinig geluid uit... ik doe nix met muziek, duz vin ik het ook nie nuttig om honderde euries eraan uit te geven
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
had laatst die dingen eindelijk, dus ik zet er eentje onder me buro, begin me monitor toch een beetje heel erg paars en groen te trekken... nog ff kijken of ik ze shield of dat ik maar die 70cm sub neemCitaat:
![]() ohw en die speakers heb ik gekregen voor nix, ff iemand geholpen met zijn huis te bouwen en toen kreeg ik deze kado, samen met nog wat andere goodies en een 240 watt versterkertje, maar mooi! nie normaal meer!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| naja, aangezien we nu toch lekker offtopic zijn, pak ik mn kans en gooi ik hier dan ook maar effe de speks neer van mijn audio in mn kamer :P Op TV en PC: een goedkoop 5.1 setje van ULTRON, gekocht op de HCC dagen. werkt goed, geen diepe bass, maar klinkt wel leuk zo om je heen. Op draaitafels aangesloten: 2 Speaker kisten (30x30x110cm) die je normaal in de achterbak van de auto gooit. Met ieder 2 350W conussen erin, en ook ieder 4 twieters :P dusseh.. kan wel geluid make Oja, in mn auto: mijn dikke pimp sony Xplod blackpanel cdspeler wordt gebackupped door een 300W JBL versterkertje en een 350 W Sony xplod subwoofer ![]() Ik voel me wel een beetje stout hoor, zo offtopic BACK ONTOPIC dan maar? ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| aha, mijnes zijn wel 2000 watt, staat ubergroot op de doos, zal dan wel dat pmpo gedoe zijn... Citaat:
maar ach, backontopic: die lidl zooi is altijd veels te snel uitverkocht!! (ok, dit is ook nie ontopic... maar het gaat igg over de lidl!)
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| als er pmpo bij staat is het meestal dikke rommel 400 wats my ass me eigen install is maar 80 watts 5.1 JBL 5 sat van 65 watt en 1 sub 80
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| Citaat:
![]() Citaat:
en om die pmpo troep watts maak ik me niet druk, het kan hard zat, zo voor op me slaap kamer ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke 5.1 Speaker set? | Leopard | Area 1337 | 28 | 26-05-2008 15:18 |
| Thermaltake Big Typhoon, grote druk op processor? | mr.stijntje | Cooling & OC Junkies | 6 | 4-08-2007 21:27 |
| Big typhoon cl_p0114/ msi kt6v | Cryonik | Cooling & OC Junkies | 2 | 7-02-2005 17:43 |
| Thermaltake Big Typhoon | uzuri | News & Review Junkies | 0 | 28-01-2005 17:44 |