| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik ben geweest op Campzone 2, één dag je, maar wel ReseTTim en Oeloe leren kenen daaro. En dit jaar ga ik weer, igg één dag, misschien meer dagen.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| wij zijn vorig jaar met vier man, acht dagen lang geweest. Die nacht 'snacht noodweer en de vouwwagen half ingezakt. EnygmA had daarna een watergekoelde PC, monitor, toetsenbord, speakerset, camera. Kortom voor ons was de lol er wel af. Dit jaar gaan we het nog eens dunnetjes overdoen, maar dan zonder water ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Maar wel een beetje lullig opzich als al je stuff naar de klote is... >/
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ik was er vorig jaar ook als crew en ik ben er dit jaar ook zeker weer als casemod /security crew ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 januari 2003 Locatie: Tegelen
| Ik ga ook, neem Theike mee (is net begonnen met casemodden...) Vorig jaar had ik geen pleuro's en was te laat om te gaan ivm vakanties en dergelijken... Ik neem me een scouting tent mee, en eigenlijk wil ik stiekem wel iets pionieren voor de tent om daar mijn pc's in te zetten ![]()
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Campzone 2006 | Buffalo | Overige Events | 13 | 6-06-2006 14:02 |
| Campzone 2005 | brantje | Area 1337 | 1 | 2-07-2005 09:45 |