| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 januari 2003 Locatie: Tegelen
| Citaat:
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! | |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
nee maare, met z'n 100en van isdn downloaden is natuurlijk klote! mischien een idee om het bestuur te vragen of ze wat kunnen regelen ofzo? | ||
| | |
| | #18 (permalink) | |||
| Citaat:
Als het bestuur neits regeld dan doet Zwahiel 't zelf... ik ben niet netwerkbeheerder voor niets geworden... en systeembeheer heb ik ook niet voor niets gedaan, dus kick ass die op mijn tent (die van scouting af komt overigens ) aangesloten wordt! ![]() Nu nog even contact op nemen met een of andere ISP daar in de buurt! ![]()
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! | |||
| | |
| | #19 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||||
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Hey ik zit in de organisatie en wees blij dat er internet was, tuurlijk hadden wij ook een straal verbinding gehad maar die mogelijkheid was er nog niet. Weet jij wel wat die PRI30 lijn kost ?? heben ze het hele jaar moeten nemen voor 2 weken !! +telefoon kosten dus reken maar uit...
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Citaat:
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Maar als mensen zelf dat neit voldoende vinden, mogen ze dan zelf ook oplossingen bedenken? (mijn straalzenders, als je je ze al zo mag noemen zijn eigenbouw vandaar...) Ik wil graag kunnen internetten maar ik vind 't namelijk ook hardstikke leuk om dat zelf te maken / regelen... Eigenlijk niets als lof voor de organisatie om zo'n evenement neer te zetten... Dit is slechts een userinitiatief ![]()
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Campzone 2006 | Buffalo | Events Junkies | 13 | 6-06-2006 14:02 |
| Campzone 2005 | brantje | Area 1337 | 1 | 2-07-2005 09:45 |
| Campzone 2005 | blackgoth | Events Junkies | 8 | 26-06-2005 07:40 |