Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 21-05-2003, 15:49   #1 (permalink)

Standaard Grappige vragen over occe :)

mwuaah

vandaag 1tje op irc he

[15:45:49] [eneRgy^]: dark
[15:45:51] [eneRgy^]:
[15:45:53] [eneRgy^]: ik ben vergeten hoe ik in bios komt

mwuahaah
altijd leuk

post hier trouwens alle domme vragen die je tegen ben gekomen over occe
Dark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2003, 15:50   #2 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

gast op school:
hoe unlock ik mn videokaart?

eeeh ik zeg nix :P
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2003, 16:11   #3 (permalink)

Standaard

lolz=lolz=lolz ik ken dit want ik heb dus zon uber noob als vriend die denkt dat hij en zijn oom alles kunen :P (kunnen ze dus niet) Dus ik vraag hem wil je mijn pc ff overclocken dan laten zien hoe het moet (niet dat ik da zelf nie kan hoor) hij zegt ja hoor komt ie bij mij eeeuuuhhhh eeuuuhhhhhh waarmee overclock je dit mobo nu weer ???? gaat ie jumpers zoeken op mijn mobo (msi kt3) ziet ie geen jumpers (ja wel jumpers maar de verkeerde zoals cmos jumper enz.) hij zelg tegen mij ''dit mobo kun je niet overclocken'' ik zeg jawel hoor kijk maar in 10 sec werk (omdat ik de stabiele setings uit mijn kop wist) van 1533 naar 1762 mhz. Hij zegt hoe doe je dat dan ik zeg tegen hem ooit een van een bios overclock gehoord, hij zegt neeeuuh doe ik nooit dus weet niet hoe dat moet.LOL LOL LOL.

ook heb ik maar ff een spreek beurt over de basics van het ocen in elkaar gzet (met dan aan de helaas overleden site www.overclockers.nl) ik kreeg voor deze spreek beurt een 8 gelukkig (is btw me hoogste cijfer voor spreekbeurt ooit)

/oftopic mode / Ik heb miss de guide van ocer.nl over de basics van het overclocken nog wel. Ik heb namelijk die spreekbeurt letterlijk overgenomen van oc.nl

Gr crep8 (ik zal hem zo ff zoeken)

/edit Ik heb de guide gevonden zal hem straks ff over typen en dan ff netjes maken met plaatjes enz. dan stuur ik hem wel op okey ?? naar wie moet ik dat doen ?? po miss ??
crep8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2003, 16:20   #4 (permalink)

Standaard

hahaha, n vriend van me: "jah, kep mn bak overgeclockt, ik zo, aha! laat maar ns zien, kep hier n heel leuk programmaatje, kun je precies alles mee zien hoever enzo (cpu-id)
"neej, hoeft niet!" ik: "jawel, kun je tenminste goed zien hoever je t oc'ed hebt"
hij: neej, kwil niet dat je allemaal programmaatjes gaat installeren"
ik zo: naja, ik wil niet dat je met een ecs k7s5a gaat overclocken, want dat gaat niet....
hahaha, k noem geen namen.....
Oud 21-05-2003, 16:30   #5 (permalink)

Standaard

Hahahha, somige mensen, maar we maken nu wel andere mensen belachelijk, maar ben JIJ het zelf nooit zo begonnen????? wel dus
Maar ja, het is wel leuk om die mensen aan te horen, kan je ze helemaal uitlachen, precies wat er ook met jou is gebeurt :P :P

Tja op overclockers.nl kwamen er soms ook mensen, hoe unlock je een p4 whuahahahahah, and so on and so on....
ReDdEvIL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2003, 16:33   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReDdEvIL
Hahahha, somige mensen, maar we maken nu wel andere mensen belachelijk, maar ben JIJ het zelf nooit zo begonnen????? wel dus
Maar ja, het is wel leuk om die mensen aan te horen, kan je ze helemaal uitlachen, precies wat er ook met jou is gebeurt :P :P

Tja op overclockers.nl kwamen er soms ook mensen, hoe unlock je een p4 whuahahahahah, and so on and so on....
jah idd, diezelfde gast heeft me wel gewaarschuwd dak mn pc NIET moest aanzetten met cmos-clear jumper nog op clear....
Oud 21-05-2003, 16:34   #7 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hhdjtwan
Citaat:

jah idd, diezelfde gast heeft me wel gewaarschuwd dak mn pc NIET moest aanzetten met cmos-clear jumper nog op clear....
Kan je proberen, gebeurt helemaal niets...
Oud 21-05-2003, 16:36   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hhdjtwan
Citaat:

Kan je proberen, gebeurt helemaal niets...
schijnt dat dat niet zo goed is voor je bios, of dat het gedeleted word ofzo...
Oud 21-05-2003, 16:42   #9 (permalink)

Standaard

Nee, er loopt dat gewoon geen spanning door je bios, dus kan die niet booten.
Ik ben het woord kwijt, maar er is een woord, als je 5 sec ergens je baterij uit haalt, dan cleart ie alles, dat komt omdat ie dan geen stroom krijgt, dus je cmos clearen is het zelfde als je baterij eruit halen, maar tegenwoordig kunnen somige boordjes ook zonder baterij werken, dan is er een andere schakeling gemaakt, dus wordt je baterij niet verbonden met je bios.
Dan heb je alleen dus een jumpertje ervoor
Oud 21-05-2003, 17:14   #10 (permalink)

Standaard

ook grappig was het op oc.nl als er dan mensen kwamen met hoe moet ik dit en dit doen terwijl het gewoon op de fp stond!!! egt super irri!!! en dan ook nog zeggen oh jah dat had ik niet gezien!
Oud 21-05-2003, 18:11   #11 (permalink)

Standaard

ja en als je zegt dat ze de search moetewn gebruiken ook nog zeggen dattie niet werkt
Solomon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2003, 18:22   #12 (permalink)
B@S

Standaard

Of mensen die niet hoger kunnen ocen en hun vcore dan maar op 2.6V zetten :P blijkt dat ie zn DDR omhoogschroeft :P
B@S is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2003, 20:56   #13 (permalink)

Standaard

Whaha,

de search was dan ook moeilijk en ver te zoeken op oc.nl zelf Nooooooooiiiiiiit gebruikt destijds
Mr. van Dooremolen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2003, 21:07   #14 (permalink)

Standaard

uhm de search zit nog steeds op de zelfde plaats hoor, ook hier

Thomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2003, 21:15   #15 (permalink)

Standaard

hmmmz, idd veel n00b vragen, maar de reacties erop zijn wel erg veranderd sinds de oprichting van de site. in het begin werden zulke mensen nog vriendelijk behandeld, en met 1 of 2 zinnen in de goede richting gestuurd, terwijl ze op het laatst op hun plek geschreeuwd werden, en dan werd er een stortvloed van info over ze uitgestort....

btw: kvond de search id dniet echt lekker in gebruik, itt GoT (hehe, net vloeken he?)
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... Area 1337 138 9-11-2008 20:10
Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] Niek Casemod Junkies 10 16-10-2005 22:27
Grappige Casemod Anekdotes Topic squid Area 1337 36 24-07-2005 15:08
dremel vragen+ modding project vragen stonestrong Casemod Junkies 36 2-07-2005 13:54
[WC] 2 Vragen. YazooWillie Cooling & OC Junkies 4 6-07-2003 05:29

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.