| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Heeyz all, Ik ben hier nieuw zoals je ziet, ik hoop dat jullie me allemaal welkom heten. :P Naam: Steven Achternaam: Waser Tja de rest is niet zo van toepassing :P Ik kom van overclockers.nl, waar somige eikels het daar verziekt hebben. Ik wou me hier al eerder aan melden, maar had het te druk met oc.nl, ik was daar moderator. Ik ga hier dus maar lekker veder met wat ik daar ook deed, nee geen modje zijn hoor, maar gewoon lekker posten en mensen uit de brand helpen ![]() Grtz ReDdEvIL |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Citaat:
Maar ja, ik wou me zelf graag zo ff voorstellen ![]() | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Nou ja, niet allemaal, er zitten er een paar bij die daar de ruzie zijn begonnen. Ik zeg niet wie het zijn, want krijgen we daar weer gezeik over. Ik iig wel en dat kan je na vragen (dat ik wel normaal ben bedoel ik) |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| heee daar welcom hier allemaal het word zeker erg druk hier maar dat kan ook erg goed zijn voor ons zolang we de moderaters maar niet te moeilijk gaan maken allemaal maar dat zal wel los lopen denk ik hoe meer zielen hoe meer vreugd en je hebt gelijk red devil noem maar geen namen want we hebben het hier altijd heel erg goed naar de zin gehad met ze allen de mods hebben bijna nog nergens op moeten reageren alleen nog maar op wat verkeerde post in het verkeerde forum ![]() ze zijn nog niet zo streng al denk ik hoe drukker het word hoe strenger ze mischien moeten op treden maar verder werd en word ik hier altijd als een mens behandeld en krijg ik altijd antwoorden op mijn vragen op een normale manier zoals het denk ik ook hoort nogmaals welkom allemaal en laten we er een fijne tijd van maken met ze alle ))) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ban member Yung | GC_Vos | Area 1337 | 13 | 19-05-2007 22:02 |
| nieuwe member.. effe voorstellen | Rich | Area 1337 | 15 | 16-09-2003 07:29 |