Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 7-01-2003, 18:26   #1 (permalink)

Standaard Leveringen aan huis

Hoi modders,

Ik zie op het internet heel veel zaken waar je online kan bestellen ( vb: hardware ).
Waar ik het moeilijk mee heb is de transportkosten die dit altijd met zich meebrengt.
Nu is het zo dat bij mij thuis dagelijks onderdelen worden geleverd voor mijn job: electromonteur. dit gebeurd door TNT inight en de leveringen gebeuren s'nachts.
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat dat ik ergens iets bestel en dat dit via dezelfde firma kan geleverd worden, zonder extra kosten. De kosten voor de dagelijkse leveringen zijn nu voor mijn werk.

Ik weet het " ik zit wat op mijn centen " >/
Alvast bedankt.
Oud 7-01-2003, 18:27   #2 (permalink)

Standaard

Ik denk ff bellen naar de winkel en zien wat zij zeggen
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-01-2003, 18:47   #3 (permalink)

Standaard

Tuurlijk kan dat!

Bij je bestelling het klantnummer van jou bedrijf bij de couriersdienst opgeven aan de verkoper, en instrueren dat de verkoper het met de couriersdienst waarmee jullie het contract hebben verstuurt.
Als het niet al binnen jullie contract valt, zal het igg veel goedkoper zijn dan een enkel pakket naar je huis adres.

Veel bedrijven hebben maandcontracten, met een maximaal aantal KM per maand voor de courier, als er nog kilometers 'over' zijn, is de bestelling eigenlijk gratis!
Oud 8-01-2003, 11:05   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Banaan
Tuurlijk kan dat!

Bij je bestelling het klantnummer van jou bedrijf bij de couriersdienst opgeven aan de verkoper, en instrueren dat de verkoper het met de couriersdienst waarmee jullie het contract hebben verstuurt.
Als het niet al binnen jullie contract valt, zal het igg veel goedkoper zijn dan een enkel pakket naar je huis adres.

Veel bedrijven hebben maandcontracten, met een maximaal aantal KM per maand voor de courier, als er nog kilometers 'over' zijn, is de bestelling eigenlijk gratis!
Denk niet dat dit overal kan hoor. Sommige bedrijven hebben vaste koerier diensten waarbij ze het laten doen, denk niet dat ze het allemaal willen laten doen via je eigen koerier.
wipo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-01-2003, 14:47   #5 (permalink)

Standaard

Ook een duit in het zakje:

Als een bedrijf het NIET wil vervoeren met jullie koeriersdienst, dan geef je ze gewoon door dat het opgehaald word. Vervolgens instrueer je de koeriersdienst om een pakketje op te halen (een referentie-nummer is dan handig, en evt. een telefoonnummer waar de koerier je kan bereiken als er moeilijkheden zijn).

Als je het op die manier bekijkt, zal vermoedelijk geen enkel bedrijf (dat afhalen als optie aanbied) moeilijk doen
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
huis tuin en keuken ventilator. mindhead Events Junkies 3 10-09-2004 22:00
[no0b] netwerk in huis tongue_of_colicab Hardware Junkies 20 25-08-2003 08:40

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.