| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Ik ben het totaal NIET met jullie eens. Je hebt OVERCLOCKERS.NL en CASEJUNKIES.COM.. als je dit door elkaar gooit word het een zooi! Als iemand interesse heeft om oc.nl weer te starten zal dat (vind ik) niet in samenwerking met casejunkies moeten gebeuren Overclocken en modden zijn hele andere dingen. Verder vind ik dat ReDeViL niet kan oordelen of hij een goede mod was. Daar heeft de admin kennelijk andere mening over...
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| |
| | #122 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik weet niet of je het door hebt maar op topics in 1337 mag ieder vrij reageren en zijn hart luchten. Hersenspinsels passeren hier vaker de revu, maar als je aandachtig een en ander doorleest zul je tot de conclussie komen dat het niet zo'n vaart loopt. CJ is CJ en blijft CJ, OC is niet onze corebussiness en zal dat ook nooit worden, wij concentreren ons wel op het modden, als extra service runnen we ook een OC forum en presenteren wel eens een leuke review. Het is dat de twee vakgebieden enkele hele grote raakvlakken hebben, thats all.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #123 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #125 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Ja want, anders dan is casejunkies net zo goed! overclockers.nl is beste oplossing gewoon. of nog een andere oplossing 'zeur niet, dan heb je ook geen gezeur'
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #127 (permalink) |
| Whaha nee inderdaad. hey trouwens een vraagje wat misschien niet door de spreekwoordelijke beugel kan en dan ook zonder offence. zijn hier ook turken, marokanen, negers of dergelijks te vinden zo ja? meld je want, op ocers.nl waren ze er niet
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #128 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| enne hoe zit het met de kamer huur dan en de belsting is dat te onderduiken ?? hoop ik wel anders ga ik blut worden maare bedankt dat wij hier mochten komen thx iig ik ga lekker een belasting onderduiker worden en als iemand mij wat zegt of mij geen voorang geeft zeg ik ''Jij discrimieneert mij'' (zeggen ze btw bij me pa op het werk ook-oc schalkhaar of was het nou alweer een azc geworden nou ja boeiend het is iig vlak bij deventer) Gr CREP8 |
| |
| | #130 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #131 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Grins
| hmmmz, het is idd van veel artikelen/guides op Overclockers.nl zonde als ze verloren zouden gaan. ik zou opzich wel weer naar een overclockers.nl gaan, mara ik kan er niet meer voor doen dan ik al deed (veel posten, en zo heel nu en dan een artikel). mochten er doorstart plannen komen, dan ga ik ervan uit dat dat hier wel bekend gemaakt word.
__________________ AMD Athlon XP 1600+@2000+, 166 MHz FSB, ECS K7s5a, Club3d 9800SE@9800XT, 17" LG Flatron 795. "Op een dag drink je geen bier meer, maar Grolsch" |
| |
| | #132 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 21 mei 2003
| Citaat:
| |||
| |
| | #134 (permalink) |
| Ach ja je ziet nu trouwens al hoe gauw dit topic nu bergafwaarts gaat hé het begint al een beetje in de vergetelheid te geraken.
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? | SyaT | Casemod Junkies | 20 | 9-09-2003 16:24 |
| Yo OCers.nl | StaarTT | Area 1337 | 2 | 10-06-2003 03:55 |
| wat moeten ze? | T-Mug | Area 1337 | 34 | 12-04-2003 20:39 |
| Wat moeten we verwachten van USA en wat van Irak? | T-Mug | Area 1337 | 47 | 21-03-2003 01:41 |