Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 20-05-2003, 10:41   #31 (permalink)

Standaard

Ik vindt het ook heeeeeeeeel jammer, kunnen we niet met een paar de site weer wederop bouwen
Asus A7V600
AxeV is offline  
Oud 20-05-2003, 10:42   #32 (permalink)

Standaard

ist nie gewoon een late 1 april grap? of is anders mischien die site gehacked?
anders wel een beetje rare gang van zaken...
maarja, nu hebben we wel in 1 klap hoop lede erbij :P
Oud 20-05-2003, 10:45   #33 (permalink)

Standaard

Het is geen grap, ik heb al gemaild voor de overname, maar ik ken de php en cgi code helemaal niet, dus het is niet voor mij weggelegd om die site over te nemen, ik wil het wel
Asus A7V600
AxeV is offline  
Oud 20-05-2003, 11:10   #34 (permalink)

Standaard

Maar het overnemen dat zou wel kunnen.

Maar denk dan ook aan de kosten ervan.

Crutam computers betaalde de site niet helemaal Mrk betaalde zelf ook enkele misschien wel honderden euro's aan de site. En vanuit zijn visie is het begrijpelijk.

Maar dat neemt niet weg dat het een slechte zaak is dat het zomaar ineens op is gehouden

Toch betreur ik het ten zeerste.

Gisteravond kon ik niet meer leren door het bedroevende nieuws, Ik kon mijn hoofd er niet meer bij houden.

Overname is niet zo een makkelijke keuze. misschien was het beter geweest als de fora van oc.nl hier werdt geintregeerd en dat de site overclockers.nl doorgelinkt werd naar casejunkies.com. en dan zou ik het terecht vinden dat Mrk nog een aandeel zou hebben.

Nogmaals jammer, en niet direkt gunstig voor casejunkies.com want, er zijn mensen die kunnen gaan denken dat door casejunkies.com overclockers.nl plat is gegaan omdat, casejunkies.com meer users trok. en t.net is uiteraard geen keuze.

Jammer maar niets aan te doen.....

Ik hoop dat Mrk zich hier wel aanmeldt en duidelijkheid geeft over de zaak.
Mr. van Dooremolen is offline  
Oud 20-05-2003, 11:17   #35 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. van Dooremolen
....
Gisteravond kon ik niet meer leren door het bedroevende nieuws, Ik kon mijn hoofd er niet meer bij houden.
....
en dat in de tijd van de examens... >D toch jammer vind ik het, ben er niet zo vaak geweest maar was wel een hoop te vinden.
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline  
Oud 20-05-2003, 11:20   #36 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

CJ heeft niemand platgeconcureerd, onze specialiteiten liggen op heel andere vakken. Onze specialiteit is CM en OC is hier een biijzaak. Bij OC-ers.nl lag het precies andersom.

Feit is wel dat onze site een stuk dynamischer is, onze frontpage verandert dagelijks. Dat is te wijten aan de inzet en aktiviteit van de crew. Als dat hier minder wordt zou CJ ook niet meer zo interressant zijn. Onze kracht ligt dus in de activiteit en de constant nieuwe nieuwsberichten op de frontpage, dat is een vorm van beleid waar je voor kiest en waar heel wat werk in gaat zitten. Zonder een enthousiaste crew kregen wij dat ook niet voor elkaar.
Oud 20-05-2003, 13:01   #37 (permalink)

Standaard Hi @ all

Hey kerels,

Ik ben ook van overclockers.nl gekomen. Ik las het bericht net pas omdat ik deze week examenz heb.
Overclockers.nl was ook bij mij de stratpagina, en ik d8 eerst dat ik zon stomme waarschuwing van kindernetexplorer kreeg. Daarna d8 ik dat mrk de site aan het vernieuwen was (wat op de planning stond), maar al lezende kwam ik ergens anders achter >( . Laten we er met zn allen voor zorgen dat dit zo niet hoeft te eindigen. Ik stel me altijd vrijwillig om mee te helpen, en ik denk ongeveer 3/4 van het ex-forum ook wel!
Laten we actie ondernemen! Maak een lijst met mensen die ook niet willen dat het zo eindigd! Wie doet mee?

Voor nu:
Ik hoop dat het hier net zo leuk word als op oc.nl, en dat ik veel mensen van oc.nl terug zie (een aantal heb ik al gezien)! Een zwaar gefrustreerde oc-er groet julie.
Stijn aka TmD aka Goodfellas
Oud 20-05-2003, 13:32   #38 (permalink)

Standaard

het eindigt niet zo.

Ik heb al een mail gestuurd voor de domain name. er zal zowiezo een andere sidecode moeten komen want die wil MrK niet vrijgeven. n ik denk ook dat hetforum opnieuw gestrat zal moeten worden.

weet je wat me trouwens het meest irriteerd?
dit zinnetje:
Citaat:
Daar er geen juiste personen gevonden zijn die voor continuiteit van de site kunnen zorgen, is er besloten tot deze stap.
Er is niet eens wat gevraagd...

Thomas is offline  
Oud 20-05-2003, 15:13   #39 (permalink)

Standaard

Nee inderdaad.

er blijft onduidelijkheid over de zaak Mrk licht ons niet genoeg in.

Maar heeft hij zelf een code gemaakt dan ofzo dat hij het daarom niet vrij wil geven?
Oud 20-05-2003, 15:29   #40 (permalink)

Standaard

de site code is dus al vernietigd dus moet alles weer worden herbouwd als er nu gewoon een werd gevraagd of iemand of dat we met een groepje de site wouden overnemen maar dat is idd niet gebeurd. Erg jammar maar ja

Gr CREP8
crep8 is offline  
Oud 20-05-2003, 15:33   #41 (permalink)

Standaard

Maar ik hoorde dat er al plannen zijn om weer verdr te gaan met de site? Hopelijk wel, wat het is en blijft jammer...
Mr. Neo is offline  
Oud 20-05-2003, 16:10   #42 (permalink)

Standaard

Ik zou ook wel willen mee helpen met de weder opbouw van de site.
Ik kwam regelmatig op overclockers.nl maar toen ik er vandaag op kwam was het er niet meer.
ik kan php programeren en ook design's maken en ben best vaak online.
een domeinaam is ook geen probleem en daarbij komt ook wat webspace(1,3gb) en natuurlijk heel wat traffic.
maar ik ga nu naar de docter want die gaat me teen er af hakken :P

ericq
ericq is offline  
Oud 20-05-2003, 16:19   #43 (permalink)

Standaard

Ja,

maar ik durf te garanderen dat het nooit hetzelfde zou worden.
alle entrys van de bezoekers (lees aangemelden) zijn dan weg vernietigd.

dus dat is gewoon puur zonde aangezien een boel met nuttige informatie was....

en overname.... sja het wordt gewoon nooit meer hetzelfde vooral niet als we het zelf gaan overnemen want, dan wordt er gegarandeerd minder gezag getoont voor de admin en/of de mods dus.... of dat zo goed is...
Oud 20-05-2003, 16:26   #44 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. van Dooremolen
Ja,

maar ik durf te garanderen dat het nooit hetzelfde zou worden.
alle entrys van de bezoekers (lees aangemelden) zijn dan weg vernietigd.

dus dat is gewoon puur zonde aangezien een boel met nuttige informatie was....

en overname.... sja het wordt gewoon nooit meer hetzelfde vooral niet als we het zelf gaan overnemen want, dan wordt er gegarandeerd minder gezag getoont voor de admin en/of de mods dus.... of dat zo goed is...
jah sorry met zon instelling wel jah!
als admin, mod OF member moet je respect voor elkaar hebben en dat kan je op 2 manieren door dringen:
1. door rustig met elkaar om te gaan en mensen die geflipt zijn een waarschuwing geven en nog een keer dan een ban bv
2. zodra iemand offtopic gaat waarschuwen en als je reageert op flamen(met als zin dit te stoppen)dat je geband wordt
2 is meer GoT style...
een van bijde is bij oc.nl het geval geweest na een tijdje en dat is weer terug te halen al moet je daarvoor stevig in de schoenen staan en je mond durven te openen
blackgoth is offline  
Oud 20-05-2003, 16:31   #45 (permalink)

Standaard

Ik vind het ook best heel jammer dat het zo spontaan is opgehouden.
Ik hoop dat het forum in goede handen terecht komt zodat het weer een mooi forum wordt.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? SyaT Casemod Junkies 20 9-09-2003 16:24
Yo OCers.nl StaarTT Area 1337 2 10-06-2003 03:55
wat moeten ze? T-Mug Area 1337 34 12-04-2003 20:39
Wat moeten we verwachten van USA en wat van Irak? T-Mug Area 1337 47 21-03-2003 01:41

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.