| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Nou waarom tutorials. Dat forum was niet alleen een vraagbaak, maar ook een echte digitale samenleving het was een soort van familie toen ik er nog actief (mee) mocht doen, had ik gemiddeld 6 posts per dag daar dus ik was er gewoon intensief bezig net zoals alle andere dedicated mensen zoals bijvoorbeeld: Thomas, BlackGoth en Solomon. En tutorials schrijven lijkt mij niet handig, een FAQ zou kunnen maar een tut niet aangezien elk probleem bij overclocken anders is. de ene processor is de andere niet, en de ene chipset is de andere niet. Maar als we kijken vanuit het oogpunt van Mrk zelf dan is het redelijk begrijpelijk, hij heeft ook een redelijk druk bestaan, of er gewoon geen zin meer in. Toch jammer als Mrk alles heeft gewist. vooralsnog tuts zijn niet goed fora wel, voor vragen moet je je gewoon wenden tot het oc en cooling forum en stel je vraag en je wordt niet direkt uitgescholden voor n00b aangezien overclocken altijd een vak apart blijft. Ik was bij ocers.nl begonnen en daar ben ik erin gegroeid. en dan is het jammer dat jouw 'mama' site dan ineens weg is. zonder ook maar 1 melding of dergelijks. maar het vervolg ervan is ook goed. casejunkies.com is minstens zo fijn dan niet fijner. maar toch dat gevoel....
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| ja en nee ik vind CJ een goed onderkomen voor mezelf maar ik verlang wel weer naar oc.nl. dit is iets wat je pas merkt als de site er opeens niet meer is zoals hier is gebeurt, al hoop ik dat mrk weet aan wie hij de site wil verkopen en dat degene de site ook weer in goede banen kan leiden |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Het slaat ook helemaal nergens op, maar ja. Ik hoop dat alles weer beter wordt. Nieuwe site, betere admin, betere modjes en nieuwe members, die wel normaal kunnen doen. Hehehe, ik denk laat ik me hier ook is aanmelden:P |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: a small town not far from here
| Jeetje, als ik niks en nergens meer van iemand wat hoor over overclockers.nl post ik hier maar even wat. (sorry) Ik starte vanavond mijn pctje op ik ga naar IE waar overclcokers.nl mijn start pagina is en lees dit verassende bericht. HOEZO " Het team van overclockers.nl heeft besloten om per direct te staken met de activiteiten voor de site" ?? Ik was er vanaf het eerste jaar bij, ik ben toch een hele tijd een happy mod geweest en dan krijg je dit. >/ Ik ben nu denk ik even in discussie over dit vage besluit met een deel van dat zo genaamde team. Dit is dus een complete verassing voor mij, en ik ben er lekker pissig over. Ik had die bijna 3 jaar ofzo beter mijn energie ergens anders in kunnen steken. Wisten jullie (redevil, thomas, silver, enz enz) dat dit ging gebeuren? |
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| We doen gewoon simpel jongens, alle overclockers forum leden sluiten zich gewoon hier aan en we gedragen ons als gasten door netjes gedrag te laten zien Lijkt me het minste wat we kunnen doen als ze het toe laten dat we allen hierbij gaan |
| |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Laren NH
| In het begin van die site stond mijn overclock daar op No. 1 (AMD Athlon 700MHz Classic op 950MHz ofzo met waterkoeling die ik zelf had gebouwd met plexiglas )R.I.P. Overclockers.NL
__________________ Get Hosted! - Co-Location & Dedicated serverdiensten |
| |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| Denk ik gister avond rond 22.45 ik ga nog ff kijken op oc.nl of er nog nieuwe topics zijn, krijg ik dus ook die vage msg ik snapte er ff helemaal niks van.Als mrk er dan mee zou willen stoppen had hij tenminste een afscheid topic kunnen maken toch ? dat lijkt me een beterr afscheid maar ja het kwaad is al geschied,al betreur ik dit heel erg ik ha het er heel erg naar mijn zin.Ik was al een tijdje hiero en poste af en toe wel eens wat maar toch zal ik oc.nl gaan missen. Er zijkn al mensen die oc.nl over willen nemen (ik ben er ook een van ja) dus miss komt hij weer in the air Gr CREP8 |
| |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen, OC.nl was ok!
__________________ 31173-1 | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? | SyaT | Casemod Junkies | 20 | 9-09-2003 16:24 |
| Yo OCers.nl | StaarTT | Area 1337 | 2 | 10-06-2003 03:55 |
| wat moeten ze? | T-Mug | Area 1337 | 34 | 12-04-2003 20:39 |
| Wat moeten we verwachten van USA en wat van Irak? | T-Mug | Area 1337 | 47 | 21-03-2003 01:41 |