| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #152 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Grins
| hoe zit het met de koe? wie laat zijn koeien nog grazen?
__________________ AMD Athlon XP 1600+@2000+, 166 MHz FSB, ECS K7s5a, Club3d 9800SE@9800XT, 17" LG Flatron 795. "Op een dag drink je geen bier meer, maar Grolsch" |
| |
| | #155 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
Maar ja, dan moeten we nog van alles bespreken. | |
| |
| | #159 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| nou ja voor mij hoeft niet perse zo heel snel te zijn!! ofjah ik mis het best wel maar alles heeft zijn tijd!! en als 'we' al alles terug kunnen 'krijgen' ben ik al heel erg blij!!
__________________ Alles komt goed! |
| |
| | #160 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| hmz, nou ach ik bedoel jammer maar niet doodzonde nu vind ik dat jullie een beetje achter die kont van mark aanlopen of die zo aantrekkelijk is weet ik niet maar wat ik wel weet is dat hij momenteel te langzaam is en te weinig hier mee bezig ik zou zeggen wacht een half jaar of jaartje en kijk of je ocers.nl dan nog mist waarschijnlijk niet want, dan voel je je hier ook thuis. en mark heeft er geen problemen mee hoor dus..... niet in het bijzonder op iemand gericht. mvg
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #161 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: raamsdonksveer
| nou jochem ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel. Jammer maar helaas, bye bye zwaai zwaai. Als hij niet wil meewerken (is overigens niet zo hoor, duurt alleen een beetje lang) vind ik niet dat wij lang erop moeten w88.
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| |
| | #162 (permalink) |
| OM EFFE EEN OUD TOPIC OP TE FLEUREN Hoi jongens en meisjes, er zijn inmiddels een boel mensen van ocers.nl afgekomen om hier zowaar nodig te helpen. het is nu enkele maanden geloof ik geleden dat Mark de beslissing had genomen..... nu vroeg ik mij af Wie mist OCers.nl Nou nog??? en ik wilde graag weten wie er nou precies van ocers.nl is afgekomen ik zag B@S al en RedDevil, Yuri, Thomas maar die zat hier al, BlackGoth, ik, en StaarTT mvg, Mij ![]()
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #163 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Moet je daar nou zo superonopvallend voor schoppen? Als je de bewuste topics hebt gevolgd weet je precies wie er van OC-ers.nl afkomstig is, svp niet dat hele circus nog een keer de revue laten passeren.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #164 (permalink) |
| Daarom ook dit topic.. maar toen was het geval dat iedereen ocers.nl miste en mijn voorgevoel was dat het na enkele weken/maanden niet gemist zou worden en gewoon hier vrijheid en blijheid zou genieten net zoals ik ik mis ocers.nl totaal niet hier is het ook een 'hechte familie' dus... maar daarom was/ben ik er gewoon benieuwd naar want, toen wilde iedereen ocers.nl overnemen en weet ik veel wat nog meer maar daar wordt niet meer over gespeculeerd conclusie: ocers.nl is in de vergetelheid geraken en niet meer relevant naar mijn mening maar misschien niet naar ieders mening...
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? | SyaT | Casemod Junkies | 20 | 9-09-2003 15:24 |
| Yo OCers.nl | StaarTT | Area 1337 | 2 | 10-06-2003 02:55 |
| wat moeten ze? | T-Mug | Area 1337 | 34 | 12-04-2003 19:39 |
| Wat moeten we verwachten van USA en wat van Irak? | T-Mug | Area 1337 | 47 | 21-03-2003 00:41 |