| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Okee ik weet het CJ is nog maar klein, en is nog bezig met opstarten, maar............. Komt er nog een vraag en aanbod gedeelte in de vorm van een forum of V&A gedeelte ? IS daar uberhaupt wel iemand die daar het van in ziet. We kunnen ook anders een topic starten "wie wil deze ouwe meuk van mij overkopen/ruilen ?" Bij nader inzien vindt ik het topic idee wel leuker.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Op zich wel een goed idee, maar ik denk dat het pas over een tijdje echt gaat werken. Dus als de site nog een eindje verder is gegroeid. Nu zijn het volgens mij veel dezelfde mensen nog op de site. Op het forum tenminste wel...
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Frontpage ![]() Forum wordt onoverzichtelijk, om van 1 topic om iedereen van zijn oude zooi af te helpen nog maar te zwijgen (zwijnestal)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Hmm, Ik vind 'Wie wil deze ouwe meuk van mij overkopen/ruilen?' wel heel goed klinken :P Maar is misschien niet de meest practische oplossing. Vermoedelijk is een 'veilingsite' achtige oplossing nog het besten, en IA komt daar denk ik het dichtst bij in de buurt... Handig lijkt me om dan een rubricering aan te brengen (HD's, Mobo's, Light, etc.), en een maximale tijdsduur te koppelen aan de 'meuk' zodat een ouwe ST-225 niet 5 jaar blijft staan ![]()
__________________ There are 10 people in this world; those who dig binaries and those who don't |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
ik bied me aan als Moderator voor zo's gedeelte | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ik zou dit niet doen. We zijn abslut geen hardware site. We zijn een casemodding site, thats all. Hardware verkopen doen jullie @ got maar :P . [me=T-Mug] begint al te leren hoe je je als mod moet gedragen >D [/me]
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 02:48 |
| Ram vraag ! | Raptor | Hardware Junkies | 5 | 24-08-2003 20:48 |
| Vraag en aanbod sectie op CJ maken? | Thadeez | CaseJunkies Support en Feedback | 53 | 30-06-2003 21:53 |