| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003
| Naar aanleiding van dit topic: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=1770 Open ik deze poll omdat ik graag wil weten of dit meeltje echt puur onder members van dit forum is verspreid. Ook als je mensen kent die geen lid zijn van dit forum, en deze meel wel hebben ontvangen kun je dat hier melden. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik denk dat dat komt doordat veel mensen hun email adres hebben staat op deze site. Die doorzoeken ze dan met email adressen zoekers. Misschien dat fleppuhstein nu begrijpt wat ik laatst schreef, ik had alleen geen zin om de hele tijd heen en weer te PM-en. Ik heb (nog) niets ontvangen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| hmm even kijken in norton quarantaine... jawel wat staat daar: All information is in the attached file. DELETE ENTER
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Heb de mail ook gekregen in vier smaken zelfs, dus steeds een ander onderwerp en attachment, ik vermoed ook dat degene die het verstuurd geen weet hiervan heeft en zelf een virus of trojan slachtoffer is, mijn drie virusscanners (McAffee, Norton en F-Prot) konden geen infectie detecteren en deze waren allemaal gisteren nog geupdate (norton als laatste op woensdag).
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik heb vandaag gekeken, niks te vinden in de registry van rare opstarters of iets. ook niet in MSconfig. ook niet in taakbeheer. virusscanner eropverheen geramd, niks naar boven gekomen. ik denk dat ik aardig veilig zit ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Bij mij is hij binnengekomen op een mailadres wat ik meer als twee weken heb veranderd in mijn profiel. Dus het kan geen recente mail-grabber zijn
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| kheb dr net 2 van mn hotmail adres gewist, 2 verschillende attachments en titels maar alles *.pif
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vraag 2 : mailing? | MR_WAZOO | Events Junkies | 2 | 17-05-2005 16:52 |
| Mailing list | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 8-11-2003 18:13 | |
| Mailing onder CaseJunkies Members | Redox | CaseJunkies Mededelingen | 1 | 19-05-2003 16:26 |