| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Dit is mijn rommel burootje (ik heb het niet zo express neer gelegd hoor) ![]() Nu vragen jullie je misschien af: waar is die pc dan? Nou mijn ouders vinden het niet goed dat die op mijn kamer staat, omdat ik er dan waarschijnlijk dag en nacht achter te vinden ben. Dus heb ik hem op mijn pa's werkkamer geinstalleerd (ff voor de duidelijkheid: het is die achter aan staat): ![]() En de kabelbende natuurlijk die daardoor ontstaat: ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| WHOOOOOT! wat netjes allemaal! echt als jullie mijn kamer zien... nou ok, hier issie: van beneden naar boven: een paar dagen geleden maakte ik deze foto van een 19" en een 22" monitor, staan nu nl. in de opslag. deze staat op mijn kamer... en hier werd aan gewerkt een weekje geleden tijdelijke opslag in mijn kamer die is te koop nu... het HEILIGDOM! mijn 2 eizootjes, en daarnaast ergens mijn computertje... dit is gerepareerd... zoek de server... en dit is mijn tijdelijke stuff-plek, voor als ik weer es n pc'tje bouw liggen daar al me parts.[/img]
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ?? ik zie 4x hetzelfde... edit: vind je mijn kamer meevallen?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| Ik heb geen digicam!!! dammm... mijn kamer is namelijk wel erug netjes vergeleken met jullie zooi :P (op een paar uitzonderingen na!)Ik hbe namelijk nog echt een stuk bureau over waar ik ook echt wat huiswerk kan maken! (en af en toe doe ik dat ook wonderbaarlijk genoeg! ) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Feeling creative? Laat maar eens wat zien dan! | Freakazoid | Area 1337 | 26 | 3-11-2003 19:44 |
| Laat je photoshop kunsten hier zien! | B@S | Area 1337 | 12 | 1-08-2003 01:31 |
| wie hebben er allemaal een Gyrotwister? | -PartyBoy- | Area 1337 | 19 | 22-04-2003 11:58 |