| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Naar aanleiding van het topic: 'Wie Gaat Er Vanavond Naar The Matrix Reloaded!!' hier het topic: 'Wat Vind Jij Van The Matrix Reloaded?' Ik zelf ben naar de primiere geweest en ben uitermate goed te spreken over dit vervolg. Ik moet zeggen dat The Matrix Reloaded een minder heftige indruk op mij heeft gemaakt dan deel 1, maar dat komt waarschijnlijk omdat het toen nog een heel nieuw was. De vechtscenes zijn zeker zo vet, maar ook langer. En ik ben officieel bekeerd tot Hugo Weaving alias Agent Smith fan.Vertel hier allemaal wat je er van vond (of wat je er van verwacht als je hem nog niet gezien hebt).
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Ik vond het een leuke film, Heel veel lekkere scenes. Helaas was de Agent Smith scene een beetje overkill. En de eerste discussie bij mij thuis over de film zijn er al. Verder, ENORM JAMMER VAN: TO BE C........ Dat vind ik wel jammer. Wel een leuke actie dat de film 2 uur na de offiecele premiere, al in de bios draait, dus niemand hem nog heeft kunnen bekritiseren.
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Maar ik vond het ook een stoere film, de effecten waren weer fantastisch, alleen sommige dialogen waren te lang (onder andere bij die meneer met die TV's in zijn kantoortje, om nog niet te veel van het verhaal voor te zeggen )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| It rulez
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| OMFG t was über1337 cant wait till november ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
, maar niet via ons forum (ook niet de PM)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | ||
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik ga vanavond, vanavond post ik wel hoe het is geweest ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Iedereen die vanavond gaat, Have fun. En mensen die em gaan downen, jammer hoor, dan mis je alle effects. Gewoon in de BIOS kijken. Aanrader.
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #15 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
ik vond hem echt super, alleen jammer vant amsterdamse publiek dat na elke vechtscene gaan juiche en klappe enzo, fools...
__________________ "When the beat drop..." | |||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat vind ik nou ineens>?> | ^n0c3r | Elektronica Junkies | 18 | 2-08-2004 16:18 |
| Pc vind hd niet | Ultima | Hardware Junkies | 5 | 28-11-2003 22:16 |
| Wie Gaat Er Vanavond Naar The Matrix ReLoaded !!! | The_Resetter | Area 1337 | 19 | 15-05-2003 20:14 |
| nieuwste the matrix reloaded trailer | kaozz | Area 1337 | 30 | 20-04-2003 13:32 |