| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ikku !!!! :P Wie nog meer
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| in de bios? kep um allang van ka$aa gedownt... nu nog een keer kijken :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ga morgen, deze film MOET je gewoon in de bios zien!!! Ik kon hem ook al op dvd krijgen, maar dat vind ik gewoon zonde, dit is een echt biosfilm, ook al heb ik thuis breedbeeld en een dolby surround setje..... Die dvd wil ik dus pas daarna hebben ![]() En daarna wachten tot november op The Matrix deel 3!!!! :P |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
waarschijnlijk een fake file ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Iku ga NIET. De nieuwe matrix lijkt me niet vet, hoe kunnnen ze het verhaal door laten lopen?? In plaats van een goed verhaal doen ze er alleen maar actie stukjes in. Ik heb voorstukjes gezien en dan zie je dat hij (ik ben ff zijn naam vergeten) tegen 20 agenten vecht, en ze allemaal tegelijk sloopt. In de eerste Matrix had hij heel veel moeite om er één te verslaan. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Maar goed, dat is mijn mening.... Dit wordt de meest vette film van dit jaar (op misschien deel 3 na dan ) | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat Vind Jij Van The Matrix Reloaded? | Ragon | Area 1337 | 37 | 19-05-2003 12:29 |
| nieuwste the matrix reloaded trailer | kaozz | Area 1337 | 30 | 20-04-2003 12:32 |