| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #91 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Citaat:
Anyway, ik heb dus net examenweek ook afgesloten. Natuur & Techniek met als aanvullend vak Bio. Nu stond ik al heel toevallig een 7,4 gemiddeld op mijn cijferlijst voor het examen, dus ik maak me niet zo héél druk. Ook heb ik ineens een G op mijn profielwerkstuk, dat schijnt een administratief foutje te zijn. Toch maar een handtekening erop... Over de vakken: Engels was makkie (8,5 minimaal, hehe), Scheikunde 1,2 snapte ik geen hol van, Wiskunde B1,2 was ook redelijk kut (hoe reken je met e-machten?), Biologie had alle antwoorden in de vragen staan. Natuurkunde 1,2 was redelijk te doen, maar wel zwaar. En Nederlands bleek makkelijk te zijn, maar dat komt omdat ik een vuile hond van een leraar heb, en die heeft ons alles gewoon verkeerd uitgelegd. Maar goed, ik ben er wel vanaf. Vanavond het Gala... | |
| | |
| | #92 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
| ||
| | |
| | #93 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en? weten we al wie er over is of niet?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Ik weet het volgende week donderdg 12 juni spanneeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnndddddddddd
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Eind- Examen 2004 Topic | TreboR | Area 1337 | 100 | 21-06-2004 13:20 |