Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 29-05-2003, 10:34   #91 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheWidowMaker
[knip]
en feest vieren? geen tijd voor... ik werk nu al met 2 agenda's plus een school agenda, kun je nagaan hoe druk ik het heb...
Tsja, zo had ik dit jaar ook een agenda voor vwo 6. Dat was dus ook iets van 'maandag - werken', 'dinsdag - werken', 'woensdag - tv', 'donderdag - kroeg', vrijdag - 'terras', zaterdag - 'werken + kroeg', zondag - 'uitslapen'. Dus dat jij 3 agenda's gebruikt kan ook zeggen dat je gewoon een echt een feestbeest bent. (respect...)

Anyway, ik heb dus net examenweek ook afgesloten. Natuur & Techniek met als aanvullend vak Bio.

Nu stond ik al heel toevallig een 7,4 gemiddeld op mijn cijferlijst voor het examen, dus ik maak me niet zo héél druk. Ook heb ik ineens een G op mijn profielwerkstuk, dat schijnt een administratief foutje te zijn. Toch maar een handtekening erop...

Over de vakken: Engels was makkie (8,5 minimaal, hehe), Scheikunde 1,2 snapte ik geen hol van, Wiskunde B1,2 was ook redelijk kut (hoe reken je met e-machten?), Biologie had alle antwoorden in de vragen staan. Natuurkunde 1,2 was redelijk te doen, maar wel zwaar. En Nederlands bleek makkelijk te zijn, maar dat komt omdat ik een vuile hond van een leraar heb, en die heeft ons alles gewoon verkeerd uitgelegd.

Maar goed, ik ben er wel vanaf. Vanavond het Gala...
Froggenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-05-2003, 10:47   #92 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggenstein
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheWidowMaker
[knip]
en feest vieren? geen tijd voor... ik werk nu al met 2 agenda's plus een school agenda, kun je nagaan hoe druk ik het heb...
Tsja, zo had ik dit jaar ook een agenda voor vwo 6. Dat was dus ook iets van 'maandag - werken', 'dinsdag - werken', 'woensdag - tv', 'donderdag - kroeg', vrijdag - 'terras', zaterdag - 'werken + kroeg', zondag - 'uitslapen'. Dus dat jij 3 agenda's gebruikt kan ook zeggen dat je gewoon een echt een feestbeest bent. (respect...)

Anyway, ik heb dus net examenweek ook afgesloten. Natuur & Techniek met als aanvullend vak Bio.

Nu stond ik al heel toevallig een 7,4 gemiddeld op mijn cijferlijst voor het examen, dus ik maak me niet zo héél druk. Ook heb ik ineens een G op mijn profielwerkstuk, dat schijnt een administratief foutje te zijn. Toch maar een handtekening erop...

Over de vakken: Engels was makkie (8,5 minimaal, hehe), Scheikunde 1,2 snapte ik geen hol van, Wiskunde B1,2 was ook redelijk kut (hoe reken je met e-machten?), Biologie had alle antwoorden in de vragen staan. Natuurkunde 1,2 was redelijk te doen, maar wel zwaar. En Nederlands bleek makkelijk te zijn, maar dat komt omdat ik een vuile hond van een leraar heb, en die heeft ons alles gewoon verkeerd uitgelegd.

Maar goed, ik ben er wel vanaf. Vanavond het Gala...
Aaaight! Gala Rules, Zuipen tot je er bij neervalt!
Teddy_Rukspin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-06-2003, 13:51   #93 (permalink)

Standaard

en? weten we al wie er over is of niet?
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-06-2003, 14:11   #94 (permalink)

Standaard

Ik weet het volgende week donderdg 12 juni

spanneeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnndddddddddd
Mr. van Dooremolen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-06-2003, 22:10   #95 (permalink)

Standaard

Hmm, volgens mij ben ik wel over... Ik weet het zeker vrijdag de 13e... Wedden dat ik nu dus ga zakken...
Froggenstein is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het Eind- Examen 2004 Topic TreboR Area 1337 100 21-06-2004 13:20

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.