| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #77 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
-frans 8.8 -AK 8.5 -wiskunde 8.2 -engels 8.9 -engels 7 -nog veel meer 'best wel goede cijfers'
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #79 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
![]() Voor de rest vonnikket wel chill dat het allemaal inzicht was, dat inzicht is nooit het probleem bij mij, maar als ik moet gaan stampen, dan lokt mijn computer te erg Nu alleen dinsdag nog WiA1,2, maar dat wordt denkik nie zo verschrikkelijk laztig.. iedereen iig nog heel veel succes de laatste dagen!, owjah, 12juni ![]() | |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Ja ik vind die examens zo lelijk dan zit je in zo'n grote kamer en dan euh dan is het doodstil kan ik heel slecht tegen echt te lelijk voor woorden gewoon. maarja khoop dak ut goed heb gemaakt ik heb namelijk een concentratie probleempje (ADHD misschien ) eneuh ik was ook ruim binnen de tijden klaar nog 1 tje maandag en dan is het afgelopen of dan kan ik zeggen tot volgend jaar ow neej dat weet ik pas op 12 juni ook jamvg
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #81 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
).Trouwens Wiskunde niet zo lastig? Man dat wordt echt "The Final Showdown' En daarna eene Grote Bak met Palm zoals ze dat zo mooi zeggen in die reclame! | ||
| | |
| | #82 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Zo mensen, ik ben van de examens af! een nare tijd van 4 jaar afgesloten. een tijd van vernieuwingen, een tijd van veranderingen, een tijd van vrienden maken en houden, een tijd van ontdekkingen. een tijd die o zo waardevol is doch zo zwaar. later zullen we terug kijken op deze tijd als leerzaam, leuk, fijn en dergelijken. het was een tijd van leren, vallen en opstaan. een tijd van verliefdheid en je grenzen leren kennen. De tijd dat we leerden uitgaan en zuipen. een tijd van casemodden en overclocken! en dan nu de werkelijke voorbereidingen op ons later uit te oefenen beroep. waarbij ook weer de enige emoties gemoeid zijn en ook nieuwe vrienden leren kennen. en ook weer ontdekkingen. alleen nu nog de vraag of ik wel geslaagd ben he Mr. Van Dooremolen
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| inderdaad, het is nog maar de vraag of ik het dit jaar red... toenet eco gehad, niet makkelijk niet moeilijk, maar ooooo zoveel belasting-rommel! leuk als je alles kent behalve dat! maar goed ik zie dus wel hoe morgen nederlands deel 2 en scheikunde eruit ziet... btw. stel je maakt je school niet af he, kan je dan wel een vervolg-opleiding gaan doen?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Eemnes
| Ik heb net Economie achter de rug, en heb morgen NL schrijfvaardigheid, en dan heb ik vakantie, en daar ben ik echt aaan toe, 11 juni krijg ik te horen of ik geslaagd ben :P
__________________ Athlon XP 3000+ Peak Radeon 9800SE TwinMOS 256 DDR PC2700 Asus A7V600 |
| | |
| | #86 (permalink) |
| kep zometeen scheikunde, dan heb ik VRIJ!!!! Free as a bird! btw. kan je nu gewoon thuis gaan zitten wachten tot die diploma uitreiking dag?? of moet je andere erge dingen op school doen ofzo?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #88 (permalink) |
| dat lijkt me nou een goed idee net scheikunde gehad, ik was met 35 minuten al klaar, ik d8 is er soms een 2e blad dat ik mis ofzo, jammer dat we pas weg mochten 75 minuten na de start. maar dit was echt het uber-easyste exame wat ik had gehad!
| | |
| | #89 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Maareh, waarom zit je hier nog, als je klaar bent moet je FEEST vieren!!!!
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #90 (permalink) | ||
| Citaat:
en feest vieren? geen tijd voor... ik werk nu al met 2 agenda's plus een school agenda, kun je nagaan hoe druk ik het heb...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Eind- Examen 2004 Topic | TreboR | Area 1337 | 100 | 21-06-2004 14:20 |