| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
btw. vanmiddag engels, ik weet eigenlijk niet wat ik er aan moet leren... het hele jaar ist al zo dat ik er 1 minuut naar kijk en ik weet het :P dus ik ga ff een 8 neerzetten ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #63 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |
| | #65 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Morgen lekker vrij, dus we gooien er maar eens een DivX'je tegenaan. Wou nog ergens een biertje gaan halen, maar toch maar niet gedaan. Ik moet morgen nog alle aardrijkskunde leren. Niet dat dat moeilijk is ofzo Voor ik iedereen die morgen moet, succes! | ||
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb natuurlijk geen idee hoe ECO 12 VWO werkelijk ging bij, maar volgens mij mag ik niet klagen. Het was idd wel pittig, ik was namelijk maar vijf minuten voor tijd klaar. Bij al mijn andere vakken tot nu toe, NED GESCH en ENG, was het minstens een half uur :P Ik vind het hele examen tot nu toe wel meevallen. Maar ik heb nooit echt moeite gehad met de vakken het afgelopen jaar. Allemaal veel sterkte. Ik ben morgen vrij en dan ga ik wat voorbereiding doen voor AK.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Vandaag ga k echt dood... wiskunde waar ik het hele jaar geen ene moer heb gedaan...maja als k al n 5 haal is /me al verbaasd
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #68 (permalink) |
| worden er geen examens meer gedaan??? wis viel best mee maar net natuurkunde... wtf was echt niet te doen gewoon... wel leuk de 1e vraag werd er iets met stroom en spanning gevraagt en bij vraag 2 stond het antwoord op die vraag gewoon :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Vandaag Aardrijkskunde VWO. Was een lachertje. Ik snap niet waarom dat vak nog bestaat. We moesten vakjes inkleuren! Desalniettemin niet echt spetterend gemaakt, zo rond de 5 denk ik. Maar ik had me dan ook niet voorbereid :P en ik was ook niet echt gemotiveerd. Ik kwam een vraag tegen waarbij je voor 1 punt heel veel moest schrijven. Ja daag, die heb ik dus niet gemaakt. Maandag Natuurkunde, Dinsdag Wiskunde A1,2. Dat zijn de echte hartverzakkingsvakken ( lekker woord)! Veel succes in het weekend mensen! |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Kheb over een paar weken proefwerkweek >D Wel geen examens maar toch irritant... (wel meer tijd thuis enzo, maar om nou voor 2 uurtjes naar school te fietsen...)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Citaat:
Behalve de laatste pww, daar was het altijd hard bikkelen om die cijfertjes weer beter te maken. spannend dat dat altijd was ![]() | |
| | |
| | #73 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Citaat:
Dat moest echt gewoon, anders stond ik bijna een onvoldoende en moest ik nog meer m'n best doen in de PWW. Ook GS is bij mij niet zo... vorige rapport een 5.7tje maar waarschijnlijk nu voor een PW wel een 6je gehaald ![]() edit: Maar dit topic gaat over examens dus ik houd m'n mond :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Eind- Examen 2004 Topic | TreboR | Area 1337 | 100 | 21-06-2004 14:20 |