| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2003 Locatie: Vdam
| [/quote] 19 euro bij de gamma, bandenoppomper. 12v aanlsuiting :P. Gebruik ik voor mijn airbrush-pistool. Btw. bij de betere onderdelenzaken hebben ze gewoon schermpjes te koop...[/quote] OOOOO w8 ff...... Digitale kleurenbeeldscherm??? d8 het niet... niet in dit gat waar ik woon :P Kiez toch lekker de 7250 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Allemaal heel veel succes hahahhaha. 24 jaar geleden Atheneum 18 jaar geleden bedrijfseconomie en bedrijfskunde Erasmus R'dam
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #36 (permalink) |
| ik dinsdag VMBO... maar totaal niet gestrest ofzo, het enige hier dat stressed is is me CPU...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| NJa, hiero ook wel een beetje zenuwachtig natuurlijk. nou maar hopen dat het goed gaat maar ik hoor van alle kanten dat 3 dagen leren te weinig is. Ik ben benieuwd, morgen Boekhouwe e.d. saaie shit.....
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #40 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
ben ik ook weer niet.En wat is dat nou weer voor instelling om niet te gaan leren, sta je er dan echt zo bagger voor?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | ||
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2003 Locatie: Vdam
| He kop op man! Ik ben pas ook een weekje van te voren met doornemen. En ik sta er echt niet goed voor!... beetje klote jaar gehad met de familie >/ ... maar okeee... Ik neem pas een dag van te voren alle stof ff met de hoofd punten door enzo...daar blijft het bij. maar ben benieuwt wat er mis gaat dit jaar..... |
| | |
| | #42 (permalink) |
| kwoot: Vorig jaar met kerstmis!? Dat is wel heel vroeg. Ik ben een week van te voren begonnen, heel rustig an, want zo'n ben ik ook weer niet.En wat is dat nou weer voor instelling om niet te gaan leren, sta je er dan echt zo bagger voor? /kwoot laat ik nou op het haemstede barger zitten... barger... bagger... hmm ik sta 4 onvoldoende's en een 7.1 (gym, alleen mijn rechterarm is gespierd :P ) alle leraren lopen al weken te zeiken tegen me van hoe reageren je ouders hier op (vandaar ook dat stukje over wat je zou doen als je ouders je meppen van me), waarom sta je zo slecht bla bla bla... het probleem is dat ze je testen op dingen die je geen ene fuck intreseren! bij maatschappijleer moeten we altijd om de zoveel weken een nieuws-test doen, maar ik zit echt 24/7 achter de pc, dus ik heb het 2 weken geleden pas gelezen op een internet-column dat er djindjic vermoord was. Informatie kunde in de 1e, ik moest de leraar uitleggen hoe je adres bestanden in excel in word kon invoegen op een brief etc. stond ik ook een 9.4 voor op me rapport...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #44 (permalink) |
| ff kijken, dinsdag 13:30 nederlands, woensdag 13:30 engels donderdag 13:30 wis (i'm gonna die) vrijdag 13:30 SK dinsdag de 27e 09:00NE schrijven, en in de middag SK2 zo ik zet het ff hier, dan vergeet ik het niet...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Eind- Examen 2004 Topic | TreboR | Area 1337 | 100 | 21-06-2004 14:20 |