| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik zit nu ook zo in de stress van het eindexamen (NOT!) Begin maandag met Nederlands en Economie 1,2 en voor de rest heb ik nog Engels, Scheikunde1,2 , WiskundeB1,2 en Natuurkunde 1,2. Niet veel vakken maar des te moeilijker. Sta er best redelijk voor dus kan wel wat hebben wat punten betreft. De tijd dat ik hier nu zit te posten en te CJ'en zou ik eigenlijk achter de boekjes moeten zitten . Maarja..het is ook een verslavende site ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| vallen Boekhouding Verkoop Inkoop Administratie Theoretische Administratie Informatica niet onder eco???
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 maart 2003 Locatie: Vdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Nou de vlam is in de pan bij mij thuis.... Ik zat ff gitaar te spelen in middag... toen me pa thuis kwam... hij zegge: Ja je doet niks en niet genoeg en je doet voor jezelf en het is altijd toevallig als ik je zie dat je pauze neemt!!! Ja deuh dat doet 110 procent van alle nederlanders om 13.00 pap en ik hoef toch niet te bewijzen dat ik aan het werk ben voor jou? Ik doe het immers voor mezelf niet?... ff eten en 30 min gitaarspelen... Hij vet kwaad. Pakt me gitaar af (dag dag Ibanez Steva Vai bk 666 edition) en me Gsm. kwakt het zo maar met een smak in de koffer pak van zijn auto en gaat naar werk!!!! GVD... ik heb nu de banden van zijn cabrio laten leeg lopen stomme honD! zo... ff me ei kwijt zoryu... darn wat ben ik kwaad.. hoop maar dat me ma nu trug komt de weekend, hou het niet lang vol met die lullhannes... bah... >o ben ik ff blij dat ik een reserve sim heb en nog een nokia 7110 :P.... |
| | |
| | #24 (permalink) |
| daar heb ik dan weer totaal geen last van :P mijn ouders intreseert ut ze echt 0,nix... me moer vraagt er wel es naar, maar dat is dan ook alles... edit: waarom pakte jij z;n cabrio niet af?? is toch leuker :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2003 Locatie: Enschede
| Net eerste gehad, grieks, was wel te doen. Lijst: NL.EN.GR.NA12.SK12.WB12.ECO12.M&O Goed te doen, zeker als je het vergelijkt met maandje ervoor 15 boeken gelezen in 1 maand voor mondelingen + schoolexames o, en nee ik ben niet gestressd, en zit overal rond de 6 ![]() M'n maat had zich trouwens al meteen voor eerste examen verslapen vandaag.. Secetaresse hem opgebeld om 9 uur, hem ook nog es gehaald met auto (14km) en hij was dus een half uur te laat Geluk voor em dat we kleine school hebben met te lieve secetaressjes ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Ja dat zal ik doen ja!!! Zal me nieuwe wat hij er zal van vinden... Hij zoekt het maar uit met zijn auto.. Van mijn zuur verdiende spullen (werk in horeca in het weekend) blijf je gewoon af klaar... Das met iedereen zijn spullen zo... En ja ik weet weekje werken in plaats van een jaar.. maar het enigste waar ik me druk hoef te maken is WIS... en daar snap ik echt geen HOL van.... Al die kansberekeningen... Geef mij maar GS over RUSland en AK... das zijn relaxde vakken.... |
| | |
| | #29 (permalink) |
| heb je een voicerecorder of vidiocam ofzo iets??? kunnen we allemaal meekijken :P
| | |
| | #30 (permalink) |
| Nou jongens!!! Me pa is net trug....en..... Hij bood zijn excuzes aan mij voor wat hij deed in middag... Hij had al zo kut dag om zijn zaak en was dus al voor geergert... Hij kan de humor wel van inzien dat ik de voorbanden van zijn cabrio heb laten leeg lopen. Maare wat ook dikke humor is dat ik het zelf mag oppompen :P. Duzzzzz wie heeft ff een verlengstukje voor me.. dan kan ik ff met mijn gespierde boven lichaam met sterke longen (eeuhrmrmrmggg kuch kuch not....) die banden opblazen.... Ach we staan quit nu... Hij mag een nieuwe gsm voor me halen. Want toen hij de mijne in de kofferbak wierp met daarboven op mijn gitaar, heeft even mijn beeldschermpje het begeven van mijn 7210. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Eind- Examen 2004 Topic | TreboR | Area 1337 | 100 | 21-06-2004 14:20 |