| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
en nou vroeg ik mij af, wat?
__________________ "When the beat drop..." | |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik zal het een beetje proberen uit te leggen. Vroeger, nog voordat Casejunkies op was gericht ( ) waren ongeveer alle members hier inclusief crew lid van Gathering Of Tweakers. dit is het forum gedeelte van tweakers. Het er hing een professioneel, doch gezellig sfeertje waardoor iedereen er met regelmaat wel effe langs kwam. In het kort: na een aantal crewwijzigingen op GoT werd de sfeer wat bedrukter en ongezelliger, er werd een strenger beleid opgezet waardoor veel mensen afgekapt werden wanneer zij iets vroegen dat niet echt gecompliceerd in elkaar zat. kleine vraagjes dus. Op het moment is het beleid nog strakker aangepakt, en als ik voor mezelf mag spreken is er totaal geen sfeer meer, waardoor het ook niet meer de moeite waard is er iets te posten.
__________________ Dus... |
| |
| | #3 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2003 Locatie: Vdam
| OKew Lang verhaal: ik hou het kort... Got, was in NL een van de eerste topicpage voor casemodders en al. Iedereen was toen nog noob, maar na een korte tijd wist iedereen wie wie was. HAd de ervarringen en was een Site voor de enige echte die hards... Alleen gingen er steeds meer mensen er bijkomen en dat liep een beetje uit de hand.HET WIJ GEVOEL VERDWEEN. De ervarren casemodders zeiden tegen de nieuwelingen noobs dat ze maar de Search moest gebruiken (UTFS) als de noob een zo veel gestelde vraag stelde. Het was niet meer leuk zeg maar.... Was de groot en de chaos/verrot om het nog ooit mooi te houden. Denk dat daarom CJ is opgestart. Om het nog mooi en voor de echte liefhebbers te houden. En niet voor iemand die een keer de stiftmaker over zijn front haalt en een MOD heeft uit gevoert en dat iedereen dan moet kijken/zeggen. Het is een site om je verder helpen in je skills niet een showroom voor zoveelste lianli, coolermaster, inwin met stealth front...Dat is ingeval mijn redenen dat ik nu hier naar toen ben gestapt.... In de afgelopen 3.5 tijd heb ik die site best wel naar de kloot zien gaan...Ik lees en post soms wat, meestal over LCD maar daar blijft het ook. EDIT/ WAAROM ben ik zo traag met typo!!!! EDIT/ MODBREAK kan je volgende tijd iets meer aandacht besteden aan je nederlands, zodat ik niet 10 minuten bezig ben met ontcijferen? prima |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| jep, dat is precies wat er nu gaat gebeuren, "alle" vragen op got zijn nu wel gesteld en iedereen gaat schreeuwen van UTFS enzo wat ook raar is is dat je met gratis meeladressen je niet in kan schrijven @ got? ![]() |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik ben dan wel nieuw in modders en tweakers-land (hardwarematig dan hé) maar ik ben toen ook 1x op GoT geweest, overal ruzies, scheldpartijen alom... doe mij CJ maar!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Yep, Ik heb er enkele keren rondgekeken, maar je ziet daaro door de bomen het bos niet meer hoor. er worden daar moeilijke termen alom genoemd en een sfeer?!? nee zeer zeker niet. en toen zijn de kleinere (gezelligere) fora opgericht zoals CJ en ik wil geen reclame maken en ook oc.nl. deze site(s) werden dan ook vrij populair aangezien GoT gewoon onoverzichtelijk was en de sfeer slecht. tweakers.net blijft wel bestaan maar dat forum kunnen ze beter schrappen of een leeg forum maken dat ze vrijwel alle entrys wissen en dat ze gewoon en uitgebreide faq maken. en wat weer slecht is aan oc.nl is dat de fora operator zich niet aan afspraken kan houden. me ban zou vandaag opgeheven worden maar dit is nog geen geschiedenis. dit is bij cj niet zo. geen slecht woord over cj.com overigens! goed beleid.
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik vond eigenlijk de sfeer nog best meevallen. Alleen van de continu aangescherpte regels werd ook ik ontzettend ziek. Waar ik me het meest aan heb geërgerd is het veranderde modbeleid mbt "showtopics". Als iemand zijn fraaie casemod plaatste mocht je niet meer gewoon zeggen dat je hem mooi vond, nee dit moest je helemaal gaan onderbouwen! Wat is dat nou voor onzin, als je iets supermooi vind mag je dat toch gewoon zeggen, zonder dat je daar een hele onderbouwing bij moet geven. Het ergste was nog wel dat het topic in geval van teveel van dit soort replies gewoon op slot ging! Hierdoor zijn volgens mij de showtopics een beetje van GoT verdwenen, terwijl dat toch een van de dingen was waarvoor ik op GoT kwam. Hiermee kon je heel veel ideeën opdoen van anderen. Op deze manier is eigenlijk een beetje de ziel verdwenen uit het CME-forum. Ik kom nauwelijks meer op GoT, en ik post al helemaal niet meer. Nu kom ik hier om een beetje te lurken, en af en toe eens iets te schrijven. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CM fan vraag | dazzler | Elektronica Junkies | 15 | 30-08-2007 20:40 |
| fan vraag | sytox | Cooling & OC Junkies | 9 | 6-04-2007 18:02 |
| Vraag over RAM! | Interfico | Hardware Junkies | 8 | 10-01-2006 10:57 |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 01:48 |
| CPU AMD vraag | Diem | Hardware Junkies | 10 | 26-03-2004 18:25 |