Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 16-05-2003, 00:36   #61 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Allereerst fewture snap ik niet dat je GoT hiergaat verdedigen. Het zijn 2 andere werelden die je eigenlijk niet mel elkaar kan vergelijken (nog niet :P ) GoT is veel groter en massaler(????) als CJ, en ze hebben maar een paar overeenkomsten: Heeft een paar (sub)fora die overeen komen en heeft users die overeen komen (maar lang niet allemaal :P ) .
Het verdedigen kan ik heel goed begrijpen hoor, en daar heb ik ook respect voor. af en toe lijkt het ook erg anti-got hier maar dat is meer uit persoonlijke ervaringen en meningen van de users hier. maar dan moet hij de mogelijkheid krijgen voor zijn mening uit te komen en dat heeft hij. niks mis mee dus.

Vergelijken kan nog niet op elk vlak.
Oud 16-05-2003, 00:39   #62 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Allereerst fewture snap ik niet dat je GoT hiergaat verdedigen. Het zijn 2 andere werelden die je eigenlijk niet mel elkaar kan vergelijken (nog niet :P ) GoT is veel groter en massaler(????) als CJ, en ze hebben maar een paar overeenkomsten: Heeft een paar (sub)fora die overeen komen en heeft users die overeen komen (maar lang niet allemaal :P ) .
Waarom zou ik het niet doen? Er is hier een discussie over Got..ik doe dingen voor GoT..en jij snapt dan niet dat ik mij wil mengen in de discussie? KNOCK KNOCK! Anybody home?? Whehe

ik zie vanalles voorbij komen..ik wil ook ff mijn mening kwijt net als iedereen die hier post..wat valt daar niet aan te snappen dan? Waarom post jij hier dan? Waarom post jij bovenstaand bericht? Dat is toch ook zinloos om te vragen.. Of wil je het idee creeeren "het is wij tegen GoT"? Dat gaat niet werken..niet bij mij iig.. ik ken aardig wat luitjes van CJ en wat modjes. Ik heb helemaal niks tegen CJ en vind het juist goed dat er meer is dan GoT. Laten we hopen dat CJ succesvol zal worden zonder dat het nodig is om vragen te stellen bij het feit waarom leden van GoT hier posten. Slaat gewoon nergens op imo. Wees blij dat je de mening van een mod@GoT hier krijgt ipv een eenzijdige kijk op de hele zaak Dat breng de discussie een beetje op gang zeg maar..en das weer goed voor CJ. Eigenlijk moet je me gewoon dankbaar zijn LOL (da was een geintje hoor )

Edit:
jij zegt btw: GoT is veel groter en massaler..ja..dat klopt. Maar kijk eens hoeveel mensen hier posten die dat "ff" vergeten voor het gemak.
Fewture is offline  
Oud 16-05-2003, 01:01   #63 (permalink)

Standaard

Ik ben het met Fewtures uitleg eens, ik kan het begrijpen, maar ik vind het wel jammer. veel van ons hebben het over GoT, maar wat we eigenlijk bedoelen is maar een klein gedeelte van GoT, namelijk maar twee fora van de 20 ofzo die zij hebben. Het OC forum en het CME forum.

Helaas waren er idd op een gegeven moment veel gebruikers in CME die nieuwe users afsnauwden en voor gek zetten. Dat verpeste een boel. Trouwens, mijn eerste twee topics ooit gingen ook op slot, omdat ik me niet aan de regels hield, daarna die ff gelezen en lekker veel kunnen posten, zonder problemen. De afgelopen tijd had ik iets van: nou laat ik maar niet reageren, want een ander weet het toch wel weer beter. Op mijn eigen topics daar kreeg ik altijd veel feedback en veel aangename / goede / opbouwende kritieken. GoT zal er heus wel weer bovenop komen, en lekker als aanvulling op CJ blijven bestaan voor mij!
Oud 16-05-2003, 04:28   #64 (permalink)

Standaard

Ik ben het eigenlijk over de gehele linie (als GoT-user zijnde) met Fewture eens.
Ik wil er wel aan toevoegen dat er een enkel modje is waarvan ik zoms ook het idee heb: 'dat mag wel iets minder bot', maar de meerderheid modereert perfect.

Mensen die nog nooit op GoT zijn geweest moeten er gewoon een keer zelf gaan kijken, ik wil hiermee niets afdoen aan dit forum, laat dat voorop staan. Maar ik vind een van GoT's grootste voordelen dat het posten van een n00b vraag vaak niet eens nodig is, omdat de seach al voldoende soelaas bied.

Over de sfeer zal ik niet oordelen, ik voel me op m'n gemak op GoT, maar als iemand anders dat gevoel niet deelt en zich hier beter voelt is dat natuurlijk prima. :P
jackmcfox is offline  
Oud 16-05-2003, 05:39   #65 (permalink)

Standaard

Tja, wat zal ik er eens aan toevoegen...

In den beginne, toen ik me ergens in 2001 registreerd op GoT was het een prima forum en een goede leerschool. Over de tijd is het beleid gewoon veel scherper geworden. Naar mate de tijd vorderde bleek ik zeer goed te zijn in het verzamelen van slotjes, tot mijn grote ergernis. Zwaar gefrustreerd omdat ik niet iets kon vragen heb ik toen maar vaarwel gezegd. Met een OW achter me naam leek dat me een prima afsluiter. Alles wat achter de tweakers.net url schuilgaat gebruik ik nu alleen nog maar sporadisch als database, geen interactie meer van mijn kant.
Maargoed, de een voelt zich er thuis, de ander niet. Hoe groter het forum, hoe moeilijker een wij gevoel vast te houden. Ik hoor van Fewture dat er zelfs een soort van clans ontstaan ondertussen. Misschien leuk om verschillende kamers te maken, Blue room, Green room en Dark room, zelfde fora maar andere mensen.
Oud 16-05-2003, 09:20   #66 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermanator
Tja, wat zal ik er eens aan toevoegen...

In den beginne, toen ik me ergens in 2001 registreerd op GoT was het een prima forum en een goede leerschool. Over de tijd is het beleid gewoon veel scherper geworden. Naar mate de tijd vorderde bleek ik zeer goed te zijn in het verzamelen van slotjes, tot mijn grote ergernis. Zwaar gefrustreerd omdat ik niet iets kon vragen heb ik toen maar vaarwel gezegd. Met een OW achter me naam leek dat me een prima afsluiter. Alles wat achter de tweakers.net url schuilgaat gebruik ik nu alleen nog maar sporadisch als database, geen interactie meer van mijn kant.
Maargoed, de een voelt zich er thuis, de ander niet. Hoe groter het forum, hoe moeilijker een wij gevoel vast te houden. Ik hoor van Fewture dat er zelfs een soort van clans ontstaan ondertussen. Misschien leuk om verschillende kamers te maken, Blue room en Green room, zelfde fora maar andere mensen.
Ik vind het jammer dat je zo reageerd... Je vergeet gewoon de hele ontwikkeling van een forum. Die "clans" zoals jij het noemt ga je ook hier krijgen. Mijn vraag aan jou: wat ga je daaraan doen? En hoe doe je dat dan zonder op tenen te gaan staan? CJ heeft de potentie om ook zo groot te worden. Ik stel voor dat je daar rekening mee houdt voordat je ten onder gaat aan je eigen succes.

wb botte modjes;
Ik zie dat ook. Ik ben er ook niet blij mee. Binnen de crew is er ook wel discussie over, maar dat lezen de users niet. Slotjes met one-liners zijn vreselijk irritant. Ik zet ze sporadisch. Bijv bij een draadje dat gewoon echt ver beneden peil is en aan meerdere kanten gammel is. Maar dit gtebeurd niet vaak in DOC. Over CME kan ik niet heel veel zeggen. Ik kom er te weinig. Noob draadjes moeten kunnen, maar zelfs noobs kunnen wel een fatsoenlijke post maken. Iedereen kent de startpost van 2 regels wel..elke user die wat langer op een forum zit ergerd zich eraan.
Fewture is offline  
Oud 16-05-2003, 09:28   #67 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Hier kan er af en toe ook een modje erg bot overkomen ......... daar erger ik me dus ook aan, en dat moet en mag eigenlijk niet kunnen.

Wat betreft slotjes: die heb ik op GoT nog nooit gekregen, ben wat dat betreft altijd prima behandeld. Wel ooit een zeeeer onterrechte area 51 ban gekregen. Geen enkel argument van mij werd op enigerlei wijze in ogenschouw genomen, discussie werd gewoon afgewimpeld en uit de weg gegaan. Niet dat ik veel in 51 kwam, 't was sowieso geen groot succes, maar het botste wel tegen mijn principes in. Dat was voor mij eigenlijk de beroemde druppel ..........
Oud 16-05-2003, 10:19   #68 (permalink)

Standaard

dit is echt leuk om te lezen, vooral Fewture, van deze kant heb ik je nog nooit gezien
Even om duidelijk te maken ik ben dus niet tegen GoT, en ik terroriseer dus op GoT en CJ.

Ik vind aleen dat er op CJ meer een gevoel rond hangt van echt tweakers onder elkaar (mede omdat het nog niet zo erg groot is).

En nog even over het ' strenge' mod beleid op GoT, tja je moet het nou eenmaal netjes en overzichtelijk houden. Zo gaat het in het dagelijks leven ook, als je door een rood stoplicht rijd kan je een boete krijgen (leuke vergelijking)
sapphire is offline  
Oud 16-05-2003, 10:27   #69 (permalink)

Standaard

Allemaal gelul!
Sjaak is offline  
Oud 16-05-2003, 10:28   #70 (permalink)

Standaard

over de n00b gesproken die zijn mening niet onderbouwt >/
sapphire is offline  
Oud 16-05-2003, 10:28   #71 (permalink)

Standaard

voor een onderbouwde mening ga je maar naar Bob de bouwer

MODBREAK gezellige vent is het toch
Sjaak is offline  
Oud 16-05-2003, 10:29   #72 (permalink)

Standaard

zonne bril smillie?? de zon schijnt niet eens
Sjaak is offline  
Oud 16-05-2003, 10:29   #73 (permalink)

Standaard

1-leuke startpost
2-onderbouw je menng
Solomon is offline  
Oud 16-05-2003, 10:48   #74 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak
Allemaal gelul!
Ehm.. wat is gelul? En waarom is het gelul? Onderbouw je mening of hou hem voor je.. op deze manier zijn het gewoon flames.
En Fewture, goed dat je hier wat tegengas komt geven, maar ik denk dat d hier geleverde kritiek niet echt op jou van toepassing is. De modjes waar het wel op van toepassing is zouden waarschijnlijk de moeite niet nemen om hier te registreren en te posten. En nu je toch geregd bent, kom je ook af en toe in mijn forumpje kijken?
Oud 16-05-2003, 10:59   #75 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak
zonne bril smillie?? de zon schijnt niet eens
Sjaak doe de gordijnen open en ga lekker buitenspelen, wil je ...............
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CM fan vraag dazzler Elektronica Junkies 15 30-08-2007 21:40
fan vraag sytox Cooling & OC Junkies 9 6-04-2007 19:02
Vraag over RAM! Interfico Hardware Junkies 8 10-01-2006 11:57
LCD vraag sandro Elektronica Junkies 6 6-02-2005 02:48
CPU AMD vraag Diem Hardware Junkies 10 26-03-2004 19:25

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.