Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 15-05-2003, 19:38   #46 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magnum390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ModKid
GOT is nog best relaxed als je beetje de modjes kent, voor de rest heb ik daar wel een goed WIJ gevoel, en over n00b gehalte, hier stikt het ook van de newbs hoor...

ehhh,... ik wil mij nergens mee bemoeien, maar ben jij niet een beetje bevooroordeeld tov GoT ? Je kent al die modjes persoonlijk....
ach nee hoor, wist je dat ik 2x gebanned ben, en 4 waarschuwingen achter me reet heb gekregen ?? wist je dat ik geen 1 "scherpe" reactie meer kan plaatsen omdat ik anders gebanned word e.d.... tis gewoon dat ik me thuis voel @ got, als ik nou meer vrijheid had als in de termen een modje te zijn kon ik meer mijn mening plaatsen daar, maar goed.... het newb gehalte in de CME is erg hoog... allemaal slechte topics zijn daar, DOC is wat beter, en daar zitten ook de interessantere topics, de rest doe ik nix meer @ GOT, en ben ik een trouwe checker van ScooterForum, en Scooter-Freaks.nl
ModKid is offline  
Oud 15-05-2003, 19:51   #47 (permalink)

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magnum390
Citaat:
GOT is nog best relaxed als je beetje de modjes kent, voor de rest heb ik daar wel een goed WIJ gevoel, en over n00b gehalte, hier stikt het ook van de newbs hoor...

ehhh,... ik wil mij nergens mee bemoeien, maar ben jij niet een beetje bevooroordeeld tov GoT ? Je kent al die modjes persoonlijk....
ach nee hoor, wist je dat ik 2x gebanned ben, en 4 waarschuwingen achter me reet heb gekregen ?? wist je dat ik geen 1 "scherpe" reactie meer kan plaatsen omdat ik anders gebanned word e.d.... tis gewoon dat ik me thuis voel @ got, als ik nou meer vrijheid had als in de termen een modje te zijn kon ik meer mijn mening plaatsen daar, maar goed.... het newb gehalte in de CME is erg hoog... allemaal slechte topics zijn daar, DOC is wat beter, en daar zitten ook de interessantere topics, de rest doe ik nix meer @ GOT, en ben ik een trouwe checker van ScooterForum, en Scooter-Freaks.nl
Soms vind ik je reacties ook wel een beetje hard/overdreven/lullig tegenover anderen
Oud 15-05-2003, 20:19   #48 (permalink)

Standaard

Volgens mij is GOT voor iedereen en niet alleen voor die hards. Maar als je nieuw daar bent of net bent begonnen aan pc's oid dan plaats je 1 vraag en daarna laat je het voortaan wel uit je hoofd..............................
Oud 15-05-2003, 22:26   #49 (permalink)

Standaard

Fewture gaat even dit draadje lezen

Ok, gelezen...mijn reactie op de hele draad:

Ten eerste vind ik dat er wel een beetje overdreven wordt. Aan de andere kant kan ik jullie reacties wel begrijpen. Waar ik wel een beetje van opkijk is de mening van crewleden hier. Jullie zullen nog aan mij denken als CJ echt groot gaat worden. Klein forum => weinig slotjes/bans/etc.

Als je af en toe ziet wat er gepost wordt op GoT..daar sta ik echt van te kijken. Bedenk goed dat het doel van GoT niet is om users te helpen met hun OC/Mod. GoT is begonnen als forum voor de gevorderde. Er wordt dus een bepaald niveau verwacht. Als er vervolgens een "nieuweling" iets post waaruit je kan opmaken dat hij gewoon helemaal niets heeft gedaan, maar gewoon antwoord wil dan is de crew het daar niet mee eens. op een klein forum valt dat niet op. Dat vergeten velen van jullie denk ik een beetje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daffy_Duck
Volgens mij is GOT voor iedereen en niet alleen voor die hards. Maar als je nieuw daar bent of net bent begonnen aan pc's oid dan plaats je 1 vraag en daarna laat je het voortaan wel uit je hoofd..............................
Als er uit jouw post blijkt dat je niks elf gedaan hebt krijg je een slotje..meer niet. Ik durf er geld op te zetten dat je dat hier ook gaat krijgen.

ModKid weet als geen ander hoe GoT werkt. Hij weet ook dat hij dankzij een Mod zijn zoveelste kans heeft gekregen. Zijn bans waren zeker terecht en dat heb ik hem verteld ook! Wat ik ook met hem eens was..was dat hij te snel gebanned werd. ik heb m'n nek daarvoor uitgestoken omdat ik het er niet mee eens was.
Weet wel dat ik ModKid liever kwijt dan rijk was!! Alleen het feit dat hij niet eerlijk behandeld werd vond ik een reden om hem wat te helpen. Voor zijn goede posts in DOC deed ik het niet iig. En dat weet hij zelf ook wel. Nu chatten we regelmatig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daffy_Duck
Voor wat betreft GOT is het simpel: Arrogante betweterige mannetjes die thuis, op hun werk of in hun relatie niets te vertellen hebben en zich daar als crew member of modderator heel erg veel voelen.
Mja..wat zal ik hierop zeggen.. Volgens mij moet jij je mening nog een beetje verfijnen. De uitspraak die je nu doet is erg makkelijk te maken natuurlijk. Ik voel me verder niet aangesproken btw.
Modjes zijn ook mensen. ik zal niet ontkennen dat er fouten gemaakt worden. ik maak ook fouten. Ben zelfs bereid ze in een draadje toe te geven en mijn acties terug te draaien. Wat ik overigens meerdere malen gedaan heb. Wat alleen jammer is..is dat je dan meteen afgefikt word

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez
Ik zal het een beetje proberen uit te leggen.
Vroeger, nog voordat Casejunkies op was gericht () waren ongeveer alle members hier inclusief crew lid van Gathering Of Tweakers. dit is het forum gedeelte van tweakers. Het er hing een professioneel, doch gezellig sfeertje waardoor iedereen er met regelmaat wel effe langs kwam.

In het kort:
na een aantal crewwijzigingen op GoT werd de sfeer wat bedrukter en ongezelliger, er werd een strenger beleid opgezet waardoor veel mensen afgekapt werden wanneer zij iets vroegen dat niet echt gecompliceerd in elkaar zat. kleine vraagjes dus.

Op het moment is het beleid nog strakker aangepakt, en als ik voor mezelf mag spreken is er totaal geen sfeer meer, waardoor het ook niet meer de moeite waard is er iets te posten.
Als ik even mezelf mag beperken tot DOC; daar is nog steeds een goede sfeer. Er wordt redelijk wat gepost en altijd leuke overkloks. Dat het niet de moeite waard is om wat te posten vind ik wat kort door de bocht. Verder denk ik dat je voorzichtig moet zijn met je uitspraken. Als je straks meer moet moderaten veranderd je mening denk ik wel.

Daarbij vergeet je denk ik dat veel regels voortkomen uit de users zelf! klagen is altijd makkelijk..als er vervolgens wat aan gedaan wordt is het nooit, maar dan ook nooit goed. Probeer jij maar eens te moderaten zo. Nu heb je makkelijk praten met een klein forum

Wat ik verder kwijt wil is dat sommige reacties in deze draad gewoon ondoordacht zijn. Kijk nou gewoon eens objectief naar het hele verhaal..en kijk ook eens hoeveel draadjes er wel niet lopen op GoT. Denk zelf eens na over wat eraan te doen en geef dan je mening. jullie vergeten zoveel dingen..denk aan DaBit die zn nek uitsteekt voor een paar honderd users omdat er een gek is die niet fatsoenlijk een IA kan regelen.. ik noem maar wat.

Keep tweakin'
Fewture is offline  
Oud 15-05-2003, 23:02   #50 (permalink)

Standaard

ojee eerst Phreak en nu ook Fewture

ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met GoT. Zolang je je maar netje aan de regels houdt, zijn er geen foute dingen

Thomas is offline  
Oud 15-05-2003, 23:02   #51 (permalink)

Standaard

ga je gang Fewture
ik zelf vind het probleem van GoT dat het gewoon te massaal is, het is al heel snel: search !!!
Ook vind ik dat hier mer sfeer hangt en meer het "echte tweak en casemod gevoel"
sapphire is offline  
Oud 15-05-2003, 23:09   #52 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sapphire
ga je gang Fewture
ik zelf vind het probleem van GoT dat het gewoon te massaal is, het is al heel snel: search !!!
Ook vind ik dat hier mer sfeer hangt en meer het "echte tweak en casemod gevoel"
Het zijn vaak users die "search" roepen. Daar is beleid voor gemaakt btw.. Als je dat flikt dan krijg je een mailtje. Overigens ben ik heel zuinig met OW's ed.
Als ik een draadje sluit dan staat er altijd uitleg bij en in 90 van de 100 gevallen ook een oplossing! Het niet lezen van faq's enzo komt hier ook aan de orde..garandeerd ik je. Hoe los je dat op? Mja..wisten we het maar..
Fewture is offline  
Oud 15-05-2003, 23:11   #53 (permalink)

Standaard

tsja, wat zal ik zeggen

1- ik ben het idd niet eens met het beleid, wij zijn voor gevorderde, tweakers is onderhand zo bekend dat ook noobs zullen komen voor hulp, dat moet je respecteren(jullie zijn toch ook ooit begonnen??)

2-ik vindt got best leuk, dus ik denk laat ik me reggen, ik pleur me meel er neer, ga met vanalles akkoord email_banned , wtf? nog een keer proberen, email_banned
naaajaaaaa zeg dat is echt het lompste van allemaal, het hotmail en gmx etc geeikel
Solomon is offline  
Oud 15-05-2003, 23:21   #54 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solomon
tsja, wat zal ik zeggen

1- ik ben het idd niet eens met het beleid, wij zijn voor gevorderde, tweakers is onderhand zo bekend dat ook noobs zullen komen voor hulp, dat moet je respecteren(jullie zijn toch ook ooit begonnen??)
Ik was ooit ook n00b idd..logisch.. Alleen poste ik geen draadjes zonder na te denken. Tweaken is zo simpel he.. hoe moeilijk is het nou om eens wat uit te zoeken? ik heb vaak alle info in 5 min gevonden.
n00bs zijn ook welkom op GoT. dat er een bepaalde instelling verwacht wordt ben ik met je eens. Dat je het niet eens bent met wat er van je verwacht word begrijp ik ook. Gelukkig is GoT niet het enige forum en dat is maar goed ook. Waar ik wel pissig over kan worden zijn loze kreten. (nu bedoel ik dat in het algemeen en niet tegen jou. Lees deze draad en je weet wat ik bedoel)

Citaat:
2-ik vindt got best leuk, dus ik denk laat ik me reggen, ik pleur me meel er neer, ga met vanalles akkoord email_banned , wtf? nog een keer proberen, email_banned
naaajaaaaa zeg dat is echt het lompste van allemaal, het hotmail en gmx etc geeikel
Dat is niet raar hoor.. op meerdere fora's heb je dat. Dan vul je toch gewoon een ander adres in? Mail zichtbaar maken? Nee! Klaar is kees.
Een reden hiervoor is dat mailtjes van de crew niet aankomen => user leest mail niet => allemaal moeilijke verhalen tot gevolg. Overmatig reggen wordt ook tegengegaan. Waarom heb je dat niet op CJ? Nou..CJ moet nog groeien.

Ik ben dan modje @ GoT, maar CJ staat voor mij evenhoog als GoT. Jullie zijn allemaal users of je nou op GoT zit of op CJ.
Fewture is offline  
Oud 15-05-2003, 23:25   #55 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Relax, tuurlijk zijn wij nog erg klein. We zijn pas vijf maanden aktief maar groeien toch aardig voor een site voor en door liefhebbers, das niet te vergelijken met GoT. Hier beginnen zich langzaam maar zeker ook de eerste kleine excessen te manifesteren, dat zal op GoT wel schering en inslag zijn. Punt is wel dat casejunkies eigenlijk ook een beetje uit frustratie jegens GoT geboren is. Vraag me niet waarom het wij gevoel (voor mijn mening) daar heel snel gedecimeerd werd, maar op een gegeven moment was het gewoon niet echt meer leuk op GoT. Tijd dus om een eigen stek te creeeren en so far bevalt het prima en weten steeds meer mensen ons te vinden. Op termijn zal het hier misschien ook uit de klauwen gaan lopen en zijn we wellicht ook genoodzaakt onpopulaire maatregelen te nemen, we zullen zien. Toch hoop ik dat we de hier allomheersende wij-sfeer zo goed mogelijk kunnen handhaven, en zullen we daar ook alles aan doen wat within our power ligt.
Oud 15-05-2003, 23:31   #56 (permalink)

Standaard

Ik post de laatste tijd van af aug steeds minder op got !
Dat zie je echt man , mijn gem post per dag is van 7 nu al naar 4 gedaald!
Xp2400, Epox 8RDA+, Radeon 9700 pro BBA ,2x 256MB pC3500 cs2 plat xms, 2 x Seagate Barracuda IV 80 giga, Sound Blaster® Audigy 2 ,liteon 48x12x48x,Pioneer Dvd 16x40x,LG 915 FT+,Z680 boxen set ,mx 500 muis + Logitech navigator SE
bopitje is offline  
Oud 15-05-2003, 23:45   #57 (permalink)

Standaard

@fewture, daar heb je idd gelijk aan, dat vindt ik ook

ik kan me ook enorm irriteren aan mensen die vragen
IK HEB EEN DURON 800 HOE KAN IK DEZE 1800+ LATEN LOPEN??
IK WIL GRAAG VER OVERKLOCKEN, zodat ik een 4500 rpm koeler nodig heb!

dat soort kreten hou ik niet van.... naja

The domain hotmail.com is not allowed to register.
(Interne identificatie: user::new_user::email_domain_banned)
(dat is wat ik krijg, ook als ik er voor kies om mijn email adres niet bekend te maken, terwijl ik mijn " kennis" wel zou willen delen op GoT)
Solomon is offline  
Oud 16-05-2003, 00:06   #58 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Relax, tuurlijk zijn wij nog erg klein. We zijn pas vijf maanden aktief maar groeien toch aardig voor een site voor en door liefhebbers, das niet te vergelijken met GoT. Hier beginnen zich langzaam maar zeker ook de eerste kleine excessen te manifesteren, dat zal op GoT wel schering en inslag zijn. Punt is wel dat casejunkies eigenlijk ook een beetje uit frustratie jegens GoT geboren is. Vraag me niet waarom het wij gevoel (voor mijn mening) daar heel snel gedecimeerd werd, maar op een gegeven moment was het gewoon niet echt meer leuk op GoT. Tijd dus om een eigen stek te creeeren en so far bevalt het prima en weten steeds meer mensen ons te vinden. Op termijn zal het hier misschien ook uit de klauwen gaan lopen en zijn we wellicht ook genoodzaakt onpopulaire maatregelen te nemen, we zullen zien. Toch hoop ik dat we de hier allomheersende wij-sfeer zo goed mogelijk kunnen handhaven, en zullen we daar ook alles aan doen wat within our power ligt.
Ieder zijn eigen stek..dat voorop. Als je jezelf niet kan vinden op een bepaalde plaats..dan moet je het ergens anders zoeken. Lijkt me niet meer dan normaal.

Op Got wordt ook alles gedaan wat in hun "power" ligt :P Het valt echter niet mee om het voor alle users naar hun zin te maken. Je moet een keuze maken. Die keuze zal CJ ook moeten gaan maken. Ik kan je iig nu al vertellen dat het "wij" gevoel snel weg is als je groot wordt. Daar doe je niks aan. Op GoT zie je zelfs groepen ontstaan. Kliekjes users die samen een eigen identiteit hebben. Die groepen willen regels opleggen aan andere groepen en andersom. Dat komt door de simpele reden dat normen en waarden per groep verschillen. Dat ga je hier ook krijgen en daar doe je niks aan..

Regels volgens uit acties van users...niet andersom

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solomon
@fewture, daar heb je idd gelijk aan, dat vindt ik ook

ik kan me ook enorm irriteren aan mensen die vragen
IK HEB EEN DURON 800 HOE KAN IK DEZE 1800+ LATEN LOPEN??
IK WIL GRAAG VER OVERKLOCKEN, zodat ik een 4500 rpm koeler nodig heb!

dat soort kreten hou ik niet van.... naja

The domain hotmail.com is not allowed to register.
(Interne identificatie: user::new_user::email_domain_banned)
(dat is wat ik krijg, ook als ik er voor kies om mijn email adres niet bekend te maken, terwijl ik mijn " kennis" wel zou willen delen op GoT)
ik bedoelde dat je moet reggen met de email van je ISP. Daarna kun je je mail onzichtbaar maken als je niet wil dat die mail zichtbaar is. Maar ik lijk nu wel te gaan spammen en dat wil ik niet..
Fewture is offline  
Oud 16-05-2003, 00:12   #59 (permalink)

Standaard

tsja, dan wordt het hem niet, aangezien ik al een keer geregd had, maar me ouders het meeltje verwijderd hadden voor ik het lezen kon(dwz, ik stuurde het naar me ouders hun meeladres(dus isp) terwijl hun erachter zaten...naja

jmmr
Solomon is offline  
Oud 16-05-2003, 00:22   #60 (permalink)

Standaard

Allereerst fewture snap ik niet dat je GoT hiergaat verdedigen. Het zijn 2 andere werelden die je eigenlijk niet mel elkaar kan vergelijken (nog niet :P ) GoT is veel groter en massaler(????) als CJ, en ze hebben maar een paar overeenkomsten: Heeft een paar (sub)fora die overeen komen en heeft users die overeen komen (maar lang niet allemaal :P ) .

Thomas is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CM fan vraag dazzler Elektronica Junkies 15 30-08-2007 21:40
fan vraag sytox Cooling & OC Junkies 9 6-04-2007 19:02
Vraag over RAM! Interfico Hardware Junkies 8 10-01-2006 11:57
LCD vraag sandro Elektronica Junkies 6 6-02-2005 02:48
CPU AMD vraag Diem Hardware Junkies 10 26-03-2004 19:25

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.