| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| mischien moete ze bij GoT op de KBeetjes letten... of zitten er allemaal kleine pim fortuyntjes, en zodra je er wat van zegt beginnen ze hysterisch te gillen dat ze 'gedemoniseert' worden... en gaan je post verwijderen!is dit trouwens niet tegen de vrijheid van meningsuiting?
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Vrijheid van meningsuiting..ppffff als je er wat dieper op ingaat is dat ook niet meer dan relatief. Een fictief begrip om het volk te koesteren en te voeden met niks anders dan onzin.
__________________ Dus... |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Voor wat betreft GOT is het simpel: Arrogante betweterige mannetjes die thuis, op hun werk of in hun relatie niets te vertellen hebben en zich daar als crew member of modderator heel erg veel voelen.
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| GoT: ik kwam er tot ongeveer een jaar geleden erg graag. toen een half jaar lang steeds minder, en toen werd CJ opgericht, ik ging er een keer kijken en heb er meteen geregd. na een maand op bijde forums rond te hebben gehangen, ben ik definitief van got afgestapt. hier is het leuk, maar dat komt misschien ook mede doordat we nog relatief klein zijn (groot aantal members, maar minder actieve posters) ik hoop dat CJ in de toekomst alleen maar beter wordt, en niet verziekt wordt door een stel modjes, en hun beleid (wat ik me niet voor kan stellen met de huidige ongeschreven regels en modjes ) |
| |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
Op een gegeven moment waren een groot aantal 'goede' moderators het niet eens met het 'nieuwe' GoT beleid en zijn opgestapt. Daardoor kwamen op een heel groot en sterk forum relatief nieuwe moderators aan het roer. Daardoor liep het wel eens mis. Hoe meer mis liep, hoe sterker de modjes ingrepen. Dat escaleerde, en nu is het CaseMod en electronica forum van GoT op sterven na dood. Erg jammer! Ik heb naam gemaakt op GoT, ik heb mijn CM skills aan het lezen op het forum te danken, ik heb er veel gepost, maar ik mis het niet! CCMOD was ook leuk, helaas niet erg actief, vooral omdat daar elke twee weken weer iets nieuws werd geprobeerd, en niet één lijn werd doorgevoerd waarop werd voort geborduurd. CaseJunkies is voor en door de CaseJunkies, en het WIJ gevoel zal hier altijd hoog in het vaandel staan. Een nieuwe modder is welkom, wij kennen geen n00bs, alleen CaseJunks. Kijk naar je zelf, naar je eerste post hiero, denk daaraan als je (als ervaren CaseJunk) over een tijd een in jouw ogen 'heel uitgemolken' vraag leest, reageer niet meteen van UTFS, maar geeft een minder ervaren CaseJunk de kans om een reply te typen, of geeft dan als 'oude en wijze' CaseJunk een antwoord wat jij ook wilde hebben toen je je eerste post plaatste. Wij waken waakzaam !!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #40 (permalink) | |
|
| Citaat:
ehhh,... ik wil mij nergens mee bemoeien, maar ben jij niet een beetje bevooroordeeld tov GoT ? Je kent al die modjes persoonlijk.... | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Kan het niet anders dan eens zijn met de algemene mening hier, GoT is niet meer wat het ooit geweest is en de hulpvaardigheid is vaak ver te zoeken. Als voorbeeld : Ik ben van plan over te stappen van AMD naar Intel, de reden doet er nu even niet toe maar ik had wat vragen over Intel processors en het OC'en hiervan. Wordt ik binnen een uur overstelpt met commentaar....in de trend van... ga Googlen, gebruik de search-functie en lees de treads....Maar goed iedereen kent dit verhaal wel >( Als eindresultaat ben ik nog geen meter verder, heb een permanente afkeer van GoT maar ga gewoon hier verder... Keep up the spirit of CJ....Een voor Allen, en Allen voor een...
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het feit dat hij (modkid in deze) enkele modjes op got kent ontneemt hem nog niet het recht een mening te hebben over die site. Als hij het een goed forum vind, dan is dat zijn mening. IK ben echter van mening dat tussen de mensen daar die echt veel verstand van zaken hebben tegenwoordig teveel klungels zitten die geen inbreng hebben. Kennis is daar zeker, maar het is ver te zoeken als je niet dichte verbanden hebt met de "locals".
__________________ Dus... |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| dus fixel, hier gelieve te reageren op het 'anti GoT' sfeertje: ik ben zeker nie anti GoT, maar viel mij op dat er een aantal mensen het niet helemaal eens waren met de gang van zaken op GoT, en ik wilde gewoon weten waarom. ik heb zelf nooit op GoT gekeken, laat staan gepost... ik ben gelijk maar hier begonnen!
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2003
| Ja, ik vind dit wel een interessant topic. Ik merk ook namelijk dat ik steeds vaker op GOT of de gewone site klik op reageer, en dan iets aan het typen ben, en dan denk: ach laat maar. Gewoom omdat je toch niet weet wat er met je reactie gedaan wordt. Op het moddin en electronica forum zit ook zo'n vrouw. Nou, die sluit zeker de helft van de topics. Echt zo irritant. Ik heb ook liever een forum waar je gewoon een vraag kunt posten zonder dat je met het kluitje naar de search in gestuurd wordt. Ok, je mag wat moeite doen en een beetje zoeken, maar meestal is elk probleem toch wel iets anders. Casejunkies, daar hang ik niet zo veel rond op het forum. Ik weet niet precies waarom, maar de reacties vind ik vaak niet heel erg nuttig in de zin dat het echt helpt. |
| |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Haha Citaat:
GoT is gewoon heel onoverzichtelijk als je al naar alle topics kijt, casemid links, casemod rechts, casemod boven nou daar wordt ik werkelijk gek van. want ze hebben stuk of 10 topics en daarbinnen honderden dan niet duizenden threads en zo wordt het juist onoverzichtelijk. de threads daar worden ook niet overzichtelijke neergezet. dat is een nadeel van het GoT en dat is juist hier bij Casejunkies niet zo. je kan makkelijk vinden wat je zoekt.. en ik denk dat er oude topics ook verwijdert mogen worden. want, dan wordt elk forum een search gebrabbel en ja dan krijg je ook hier de sfeer van GoT dat is nu ''as we speak'' aan de gang op oc.nl jammer maar wel waar.
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CM fan vraag | dazzler | Elektronica Junkies | 15 | 30-08-2007 20:40 |
| fan vraag | sytox | Cooling & OC Junkies | 9 | 6-04-2007 18:02 |
| Vraag over RAM! | Interfico | Hardware Junkies | 8 | 10-01-2006 10:57 |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 01:48 |
| CPU AMD vraag | Diem | Hardware Junkies | 10 | 26-03-2004 18:25 |