| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #20 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
ik ben nu namelijk iemand van het rebels type (lees NIET crimineel )
__________________ pcatom.be | ||
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Voor een N00b is GoT bijzonder nuttig. Er is verschrikkelijk veel te vinden, en als je een beetje je best doet zijn er ook nog antwoorden te vinden op je vragen. Maar het gaat fout zodra er geen antwoord te vinden is. En je opent een topic met je (n00b)vraag. Als je geluk hebt, word je eerst nog vier keer uitgescholden door andere gebruikers dat je de search moet gebruiken. Als je pech hebt komt er meteen een modje langs die in een reply van drie woorden je topic dicht knalt. Toch een beetje jammer. En wat helemaal mooi is, als er dan iemend iets van zegt en die persoon gebruikt het woord "Gestapo-mentaliteit" (wat toch wel klopt eigenlijk) dan word ie meteen gebanned. Ach, het zegt meer over hun dan over ons, zullen we maar zeggen.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| maar zou zoiets ook met CaseJunkies kunnen gebeuren? ik bedoel, we worden steeds groter, en je hebt het al een beetje kunnen zien met die topics van damasda... 3 topics die dicht werden geknalt (terecht) maar ik zie dit in de toekomst nog wel eens vaker kunnen gebeuren! maar voorlopig zie je toch alleen dezelfde personen posten!
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #24 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Om heel eerlijk te zijn, ik denk het wel. Kijk, op een gegeven moment zijn bijna alle vragen langs geweest, en moet je mensen we doorverwijzen naar de search of Faq, maar het gaat vooral op de manier waarop: GoT-style: Citaat:
Citaat:
lijkt mij dat de tweede manier een heel stuk prettiger overkomt, plus dat ook de boodschap duidelijker is.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. | ||
| |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Daarbovenop komt nog eens dat CJ niet zo ernorm breed uitgespeeld is. Gewoon, casemodding en alles eromheen voor de echte liefhebber, plus iets extra. gewoon perfect, en niet onoverzichtelijk.
__________________ Dus... |
| |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
neej, ik kan voorlopig nog alles vinden, alleen beetje jammer dat die FAQ nie zo uitgebreid/uitgewerkt is...
__________________ "When the beat drop..." | |
| |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 maart 2003
| Hier worden je vragen netjes beantwoordt, als ik het op GOT zou vragen dan antwoorden ze Search of Google >/ Zei ik een keer op GOT "vet gedaan", bericht gelijk verwijderd We hebben toch niet Nederlandse les of zo Ik hoop dat CJ zo blijft en niet als GOT wordt. Dit vind ik toch de beste site met de beste/aardigste mensen ![]() |
| |
| | #30 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Citaat:
Er is gewoon teveel gebeurd tussen CaseJunkies en Tweakers waardoor deze mening is gevormd. Laat ik erbij zeggen dat Tweakers op zich een fantastische website is en dat het concept echt heel erg goed is uitgewerkt maar het beleid is nog net niet zo erg als die van Stalin...commentaar op crew/mods andere gerelateerde zaken wordt meteen de mond gesnoerd en als je geluk heb krijg je een tijdelijke ban. | ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CM fan vraag | dazzler | Elektronica Junkies | 15 | 30-08-2007 20:40 |
| fan vraag | sytox | Cooling & OC Junkies | 9 | 6-04-2007 18:02 |
| Vraag over RAM! | Interfico | Hardware Junkies | 8 | 10-01-2006 10:57 |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 01:48 |
| CPU AMD vraag | Diem | Hardware Junkies | 10 | 26-03-2004 18:25 |