| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Jep, denk dat dit nog een aardige klap is voor GoT, Fewture zat nog niet zo lang in de crew en hij was een zeer goede moderator! Erg jammer dat hij er weg is, maar als het moet gebeuren.... jammer! (of misschien juist beter voor hemzelf)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #153 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Hier wordt erg lang over doorgezaagd, ik denk dat het nu wel duidelijk is wat er mis is met GoT en iedereen heeft zijn mening kunnen ventileren, van mij mag Hermanator hier een Slotjuh op gooien, vindt het nu wel welletjes geweest!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #155 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Laren NH
| Och, het punt is gewoon duidelijk... ![]() Ik had het een beetje gehad met GoT, ze strooien nu ook met OW`s :P Och, soms moet het maar gewoon zo... ![]() Als je een modje bent op GoT moet je de aantekeningen maar eens kijken bij mij user > ![]() Overigens, ik ben weggegaan omdat ik een ban kreeg omdat ik in I&T een post deed: "Ik leg je het wel even uit via ICQ..." Woei!
__________________ Get Hosted! - Co-Location & Dedicated serverdiensten |
| |
| | #156 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #158 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 15 mei 2003 Locatie: Delft
| Citaat:
We kennen allemaal je fake OC's.. jij had het helemaal niet gehad op GoT want je kwam steeds terug met kloontjes. GoT had het met jou gehad bedoel je denk ik ![]() Citaat:
![]() | ||
| |
| | #159 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #161 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 15 mei 2003 Locatie: Delft
| Citaat:
http://gathering.tweakers.net/forum/...41264#16541264 Hij zegt dat hij een luchtgekoelde 2400+ heeft op....tromgeroffel....3150Mhz!!!! En dan te bedenken dat ze dat nog steeds niet halen met een prommy Whehehehe..goed man ![]() Overigens ben ik geen modje meer @ GoT..denk zeg et ff Edit: Dit post ik dus zodat jullie hier weten dat je NIETS moet geloven van die gekke aKra zonder dat hij met bewijzen komt. Bovenstaande link is er maar eentje he...er was nog een ander draadje waar hij weer probeerde iedereen van alles wijs tye maken, maar ik ben vergeten welke dat was. | ||
| |
| | #163 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Hee, Fewture, ook jij hier! Gezellig! @aKra: Het kan wel vervelend worden, maar ik kan dat soort 'haagse' bluf wel waarderen
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #165 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| Citaat:
Gr CREP8 Btw wat voor lucht koeling heeft ie dan ????? 80000mm fan ??? of zoiets dat kan toch nooit van 2000mhz naar 3500 met lucht koeling wha wha wha mzzzzlll
__________________ HyPeR-X aka Crep8 | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CM fan vraag | dazzler | Elektronica Junkies | 15 | 30-08-2007 21:40 |
| fan vraag | sytox | Cooling & OC Junkies | 9 | 6-04-2007 19:02 |
| Vraag over RAM! | Interfico | Hardware Junkies | 8 | 10-01-2006 11:57 |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 02:48 |
| CPU AMD vraag | Diem | Hardware Junkies | 10 | 26-03-2004 19:25 |