| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |||||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Even op voorhand, keep it nice! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ 31173-1 | |||||
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| een maat van mijn is DJ en die heb net een nieuwe cd speler een dubbeldeck en die kan ie ook gewoon reverse laten draaie en zo dat ding heb 12000 gekost ![]()
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Ok, geinig een apart topic. ten eerste ik ben DJ Senna. ik heb dus al 3 jaar ervaring in draaien en het loopt me voor de wind. ik doe cds en mds vinyl niet dat staat hierboven wel beschreven waarom niet. vinyl blijft technisch lelijker dan CDs.
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| nou ik heb al beschreven wat de voor/na delen zijn van CDs en van vinyl. vinyl wordt gewoon nog steeds meer gebruikt omdat, het in de jaren is blijven steken. en iedereen het nu wel stoer vind om met die grote koffers aan te komen. in plaats van die 3 koffers die ik aan cds meeneem zijn er ook ruim 240 en dan ook nog 1 koffer aan MDs dus in principe heb ik wel hetzelfde bij me als een normale dj. wat ikermee wil zeggen is dat ik het met beide heb geprobeerd alleen nog een nadeel van vinyl dat ik nog niet genoemd heb is dat het ontiegelijk duur is vooral die specialen (soort van rontgenfoto dingen) en die platen zijn 4 tot 6 keer te gebruiken aldus DJ eh hij heb eerst inde X-Ray gedraait (firewux moet em wel kennen denk k) de X-ray is nu de Q
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik luister alleen audio, als ik wat mix is dat met de software (extra bass of chipmunk ofz ![]() maar doe mij maar de cd!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik weet niet of jullie het doorhebben, maar het irriteerd sommige mensen dat jullie (Thomas, Solomon en Mr. Dooremolen) zo ruzie lopen te maken! Dus jullie worden vriendelijk verzocht om ergens anders te gaan ruzien... MODBREAK: jupp ze weten dat ze lastig zijn, geen oude koeien reanimeren
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Gelukkig hoef je het bij discussies niet altijd eens met elkaar te worden, respecteer dan gewoon elkaars voorkeur, en probeer er gewoon eens overheen te stappen - blijf niet natrappen, en die ruzie op OC.nl is hier niet relevant, begraaf die nu maar!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: raamsdonksveer
| Citaat:
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| ik ben zelf ook dj. en ik heb met alle2 gedraaid. zelf vinnik cd's het fienste, dit omdat je ze zelf op kunt nemen, niet zo duur zijn, en veel kleiner zijn. ook zijn de functies van de huidige cd-spelers veeeeeeeel beter dan een technics sl1200mk2(welke heilig is voor mij )zo heb je op een pioneer cdj100s diverse effecten zitten. en kun je met de cdj1000 en cdj3000 zelfs scratchen met cd's. met de cdj1000 is het mixen echt n eitje, zolang je t maar op t gehoor doet, want die BPM counter klopt soms niet zo. ik zelf geef de voorkeur aan cd's. maar je moet zelf kijken wat jij het fijnste vind.
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem met CPU sensor (denk ik) | Snobke | Cooling & OC Junkies | 8 | 31-07-2006 17:25 |
| Fanbus digitaal aansturen | Ectholian | Elektronica Junkies | 1 | 1-07-2005 18:07 |
| van getiept naar digitaal ?? | Raptor | Software Junkies | 3 | 11-10-2004 18:25 |
| Hoeveel denk jij dat het Hydrae WC blok gaat kosten? | the widow maker | Cooling & OC Junkies | 13 | 10-10-2003 16:36 |