Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 16-05-2003, 00:00   #46 (permalink)

Standaard

ff snel door het topic heengegaan:

Platen stoerder dan cd's? LOL! En gedoe over technisch beter of minder.. wat een onzin zeg. Op plaat komen nummers eerder uit,das een voordeel. Voor je mix boeit het weinig iig. Ik draai sinds kort ook met cd's..daarvoor alleen platen. Het grote voordeel wat ik ervaar met cd's is dat je muziek kan downloaden. Verder maakt het me weinig uit..m'n mixen worden niet beter van cd's ofzo.. dat ligt gewoon aan jezelf.
Daarbij is platen verzamelen een hobby..net als mixen. ik kan niet zeggen dat ik platen beter vind dan cd's...of andersom.. Ik vind platen wel leuker dan cd's. Het heeft iets nostalgisch, maar dat is gewoon persoonlijk. Ouderwets ownt soms best wel Met je handjes eraan zitten is ook leuk. Meningen over platen van mensen die alleen met cd's draaien kan ik niet echt waarderen. probeer het eerst maar eens.. Je zal zien dat het allebei zn voordelen heeft. Als vinyl man is het helemaal geen schande om een cd deck te hebben. Het kan je hoogstens een bredere ervaring geven..en das goed toch?
Fewture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-05-2003, 11:44   #47 (permalink)

Standaard

Ik heb het wel gedaan met vinyl gedraait meerdere keren zelfs.

maar effe dat nostalgische part. dat kan wel kloppen ja. maar ik ben niet van die tijd. ik ben van de 90's dus... Ik heb die tijd niet meegemaakt het zal vast wel zo zijn. En om nog effe ver terug in dit topic te gaan zei Solomon. Iets in de trand van 'speciale platen niet nodig' nou tuurlijk wel. Hoe krijgt DJ Tiesto of Jean nou zijn eigen mixxes op een feest. Juist die maakt hij dan geloof ik zelf. Ik heb gehoord dat ze dat met dat dunne róntgen foto papier doen. en dat is echt max. 4 keer te gebruiken. dan is de beste kwaliteit er al af. maar een nummer blijft ook niet voor eeuwig een hit.

ik wilde me er niet meer mee bemoeien maar het is moeilijk
Mr. van Dooremolen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-05-2003, 11:52   #48 (permalink)

Standaard

ik neem aan dat zij gewoon die mix maken, het opnemen en op cd branden?

ik ben zelf geen l33t dj dus moet je het niet aan mij vragen
Solomon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-05-2003, 11:57   #49 (permalink)

Standaard

Nee,

dat is waar.

Maar het is inderdaad zo dat Vinyl stoerder is. maar Ik vind het onterecht het is buiten dit tijdperk.
Mr. van Dooremolen is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met CPU sensor (denk ik) Snobke Cooling & OC Junkies 8 31-07-2006 17:25
Fanbus digitaal aansturen Ectholian Elektronica Junkies 1 1-07-2005 18:07
van getiept naar digitaal ?? Raptor Software Junkies 3 11-10-2004 18:25
Hoeveel denk jij dat het Hydrae WC blok gaat kosten? the widow maker Cooling & OC Junkies 13 10-10-2003 16:36

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.