| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #92 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Die zaak is met een sisser afgelopen...niks nada. trouwens.. wat een oud topic :P Ik heb nu wel een wat uitgebreidere collectie. als ik het allemaal weer op orde heb maak ik wel een uitgebreide show and tell promise!
__________________ Dus... |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2003 Locatie: Amsterdam
| aan Thadeez: ik begrijp jouw woede. i know...heeeeel arrogant zijn ze... Het leuke was dat haar collega (agent) bleef kijken naar je kunstjes met je RC. en zij bleef maar zeiken... vrouwennnn... Takki leeft met je. Takki |
| | |
| | #97 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| w0007 dudes, vandaag bezoek aan Gatsometer, je weet wel, die flitspalen... Daar even het fotoboek ingekeken, van brommers tot vliegende eenden en vallende motordrivers tot gasten die zelf op de foto gingen terwijl een maat hard voorbij reed, maar wat zag ik, een Tamiya die geklokt was op 86KM/U! zo te zien was het een Porsche 911 body, ik heb er verder niet erg veel verstand van, maar dat zou wel de ultimate foto zijn van je Tamiya in actie ![]() helemaal leuk als je m tuned verkoopt, met geijkte foto ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: Haarlem
| Sorry dat ik mogelijk een ouwe koe weer uit de sloot haal... Ik rijd best vaak bovenop het parkeerdek van de locale parkeergarage. Het asfalt is daar heel mooi vlak en weinig stof, en boven op het dak staat vrijwel niemand en heeft nooit iemand last van mij, of van anderen met wie ik vaak aan het rijden ben. Heel soms nog enkele positieve reacties van parkeerders - als ze al boven komen. Het is eigenlijk de enige plek in de buurt waar ik met mijn on-road's (met name F103L 'Indicar') rijden kan. Nu komen er af en toe blauwe mannetjes (groter dan smurfen) het dak op om mij te vertellen dat ik moet ophouden met spelen met mijn wagentje. Deze parkeerwachten willen liever dat ik van het parkeerdek afga en ergens anders maar ga spelen... Alles goed, vaak is toevallig mijn accu al leeg en dan raap ik de corner markers op en ga naar huis. De voorlaatste keer waren we met 6 man een 1 toeschouwster, en we werden verwijderd wat al sinds tijden niet meer gebeurt was. Enkele van ons wisselen nog woorden met de parkeerwachten dat ze beter junks/dealers moeten pakken en niet kinderachtig moet doen etc. Verder geen tot weinig woorden gewisseld en er was afgezien van het feit dat de avond teleurstellend snel om was, geen probleem. De laatste keer dat ik daar reed (samen met 2 anderen) was het helemaal rustig, ik vernam ook weinig van mijn blauw geklede vrienden. Tot er 2 'echte' politiemannen het dak op kwamen. Na onze begroeting vertelden ze dat wij al vaker hier reden (echt waar?) en we mocht oprotten. Ook zeiden ze op dreigende toon dat ze onze auto's in beslag willen nemen. Ik zei al snel dat ik een voorkeur had voor de eerste optie en ik was al snel weg. Als ze niet zo gesteld op me blijken te zijn ben ik meestal al snel weg, zo ook deze keer en gelukkig was de accu al leeg... Ik heb natuurlijk geen poot om op te staan als ik zeg dat ik wil blijven omdat ik leuk 'met de auto wil spelen', ik ga meestal dan ook vrijwel meteen vrijwillig weg. Nu vraag ik mij alleen één ding af: Ze dreigen met confiscatie van mijn spullen, maar zouden zij dat zomaar wel mogen? Ik had er al meteen mijn twijfels bij. Maar het zou toch schrikken zijn als ze TOCH zomaar alles in beslag (mogen) nemen! Ik heb het er al met andere over gehad, en hoewel we er zeker van zijn dat oom agent bluft zijn we zijn er nog niet helemaal zeker van. Kort samengevat: Mogen de juten mijn auto zomaar meenemen als ik aan het rijden ben op het lege dak van de parkeergarage zonder andere mensen te storen? ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Hot Rod kap voor op me Tamiya TB Evo chassis | ReseTTim | Area 1337 | 16 | 27-03-2004 22:21 |
| [RC] Alpine A110 van Tamiya is die nog te koop? | ReseTTim | Area 1337 | 5 | 3-01-2004 11:55 |
| Tamiya RC :: Wie helpt mij aan een leuke RC auto? | GreenLizard | Area 1337 | 71 | 22-09-2003 22:56 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 11:22 |