| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| en als er wat gebeurt zijn ze er als de kippe bij: was bij on sint dorp een mongooltje aan gereden, nix aan de hand, 5 politieauto's, ambulance, alles!! gasten moeten maar een hobby krijgen, koffiedrinken en donuts eten begint ze te vervelen ofzo....
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Citaat:
__________________ blaat | |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2003 Locatie: Hoorn
| had die trut een donut in der strot gedouwd daar zijn ze toch zo gek op,....... ik begin me steeds meer te irriteren aan die achter_hun_uniform_verscholen_achterbakse_onwetend e_donutvreters......... zo das der ook weer uit ![]() ik denk dat ik mij op zo'n moment niet had in kunnen houden, maar ja dat ben ik :P
__________________ Spekjes: AMD 2400+ @ 2235MHz, MSI KT4V, 1,5Gb 333FSB, 60Gb Maxtor, 80Gb Maxtor, 120Gb Maxtor, Geforce 3, Thermalthake Aquarius II en een lekkere chick in mijn raam :P |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Okeee, even weer terug naar de RC's... Hoe kun je in hemelsnaam ergens gaan staan op een weg en dan 60km gaan rondrijden, dat ding is dan toch binnen 4 seconden buiten het bereik van je zender? ![]() Ik heb trouwens persoonlijk nog nooit ruzie gehad met de politie, maar zullen we het eens over uitsmijters in kroegen gaan hebben?!? ![]() |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Bingo... Was zo'n heel stoere zwart vrachtwagen waarmee je zelfs DOOR HET GRASVELD kon, jaja. [offtopic] Na het zien van Scrapheap op Discovery waarbij ze een hovercraft maakten, ben ik ook op het idee gekomen om een modelhovercraft te maken. Iemand hier al wat ervaring mee (zoals: hoeveel CFM's heb je nodig om dat ding omhoog te krijgen) Nou ja, misschien eerst toch maar even die overspringende fonteinen in de tuin zien te fiksen :-D
__________________ Feel, don't think, trust your instincts... |
| | |
| | #86 (permalink) |
| Hmm, echte raceauto's. Dan alleen daar nog zien te komen. Heb nu officieel een rijbewijs, maar ik weet niet of het verstandig is om dan gelijk 2 uur lang op de snelweg te moeten zitten... Maar goed, ik zal nog eens goed proberen.
__________________ Feel, don't think, trust your instincts... |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Hoe is het eigenlijk afgelopen met die zaak.....?
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #88 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
het *ECHTE* R/C werk gaat minstens 300 Meter ver, werkt op de 27Mhz AM of 40Mhz AM band. ook heb je ietsje meer batterijen voor die zenders nodig (8 stuks) en zitten er antennes op die tot je schouder, of zelfs hoger, komen. je auto is dus eerder uit je zicht dan buiten bereik van je zender. en btw, 60KM/h is nog nie eens zo hard hoor. (valt hard tegen als je er naar kijkt) die karretjes kunnen makkelijk sneller hebben, bij 60KM/h heeft zo'n karretje nogsteeds een draaicirkel die op de breedte van 2baans asfalt past. (mijn karretje iig wel) | |
| | |
| | #89 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Hot Rod kap voor op me Tamiya TB Evo chassis | ReseTTim | Area 1337 | 16 | 27-03-2004 22:21 |
| [RC] Alpine A110 van Tamiya is die nog te koop? | ReseTTim | Area 1337 | 5 | 3-01-2004 11:55 |
| Tamiya RC :: Wie helpt mij aan een leuke RC auto? | GreenLizard | Area 1337 | 71 | 22-09-2003 22:56 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 11:22 |