| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| tis WEL speelgoed! voor grote kids.. ![]() maar idd lullig dat je zo behandeld wordt, maar dat schijnt normaal te zijn bij dat soort gasten. ben een jaartje of 2 geleden es een keer aangehouden met mn Honda MT5, en werd echt als een kleuter behandeld (ik was 24!) maar, in 1 ding hadden ze gelijk... 1,6 kilowatt is iets meer dan de toegestane 0,5 kilowatt ![]() |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: amterdam
| Echt weer zo'n griet de ff duidelijk wilt maken dat ze misss agent is. Eigenlijk zijn die motermuisjes de enige knakers die een beetje indruk maken. Ik heb altijd het gevoel als ik zo'n dame zie in uniform wanneer ze gaat strippen. |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: amterdam
| Hier in amsterdam is het helemaal te gek voor woorden. In het centrum word op elke hoek van de straat drugs aangeboden en geen ome agent die er wat aan doet.... Staat er een toerist in de gracht te plassen krijgt die gewoon een boete en zijn er 4 agenten om hem heen. Of gordeltjes controlleren, of achter een bushokje verschuilen met je laser pistool, om iedereen keihard af te straffen die net iets te hard rijd. Ik dacht vroeger altijd dat je agent wilde worden om boeven te vangen........ Als je ziet wat een junkie aan geld kost (en irritatie om maar aan zijn drugs te komen), zou je zeggen DOE ER WAT AAN, en val ons niet lastig. Wil nog ff afsluiten met iets wat ik vroeger altijd hoorde: Liever een zus als H..R, dan een politie agent als broer ![]() |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2003 Locatie: Tilburg
| Omg zo vet die bakkies die jullie hebben. Heb ik helaas het geld niet voor. Maar als jullie naar de CJ gathering komen, en ik ben wel van plan te komen ook al ben ik nog noob hier. Kom ik die karretjes wel ff checken. Een vriend van mij heeft er ook nog een staan maar die wil niet helemaal meer. Accu's zijn lui denk ik en de zekeringen knappen nogal vaak. (misschien een tip voor m). Hij is al vet oud hoor. jaartje of 8 of zo denk ik toch wel. Maar mijn complimenten op de mini-natte dromen. En ja coppers, zijn er altijd als je ze niet nodig hebt >/
__________________ AMD 1700+@2200mhz,Thermalright slk-900-u , Club3d ATI9700pro, infineon 1024ddr(3200), epox 8rda3+, maxtor sata 120gb, antec 1000amg+view, Vantec nexus fancontrl, nec-1100a, pioneer dvd-rom120, antec 430 true pw) |
| | |
| | #66 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ FilmFreakz | |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| zal eens vragen of die vriend van mij dat goed vind. Dat karretje is helaas niet van mezelf. Anyway thnx for the offer. zal m eens proberen om te lullen ![]()
__________________ AMD 1700+@2200mhz,Thermalright slk-900-u , Club3d ATI9700pro, infineon 1024ddr(3200), epox 8rda3+, maxtor sata 120gb, antec 1000amg+view, Vantec nexus fancontrl, nec-1100a, pioneer dvd-rom120, antec 430 true pw) |
| | |
| | #69 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Okay ik zal het m eens voorstellen. Bedankt!
| | |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| die juten van tegenwoordig sporen echt niet meer! ik reed net terug van de snackbar met wat vrienden, komt er ineens een of ander broekie op ze motertju aanrijden (wat had ik toen graag in een tank gezeten gna gna gna), hij kon ons niet eens normaal aanhouden, nee wat deden we fout, we reden wel 3 naast elkaar! WH000000T!!! en dat op zondag avond als er geen hond (op 1 na dan, die juut) op de straat rijd... heel lulverhaal, die vent had geeneens baardgroei ofzo... bladiebla... wou ons nog een boete geven ook! toen begon ik echt te trippen, zei iets van ja het gaat jullie gewoon om de boetes met die prestatie-contracten, niet meer om verkeersveiligheid of terugdringen van criminaliteit, nee lomp BONNETJES uitschrijven. toen mochten we opeens doorgaan zonder boete ![]() juten: het begint met een N en eindigt met B...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #74 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
maar die gasten stralen ook niets uit. Ik ben eens in italie geweest daar loopt zo'n politie agent met de borst vooruit, die stralen echt iets uit! als er daar een verkeerslicht kapot gaat, gaat er eentje het verkeer staan regelen! Op elke straathoek vind je er eentje, kijk daar is dat teminste goed geregelt! en als ik dan die prut hier zie lopen... handen in de zakken terwijl het warm weer is, denk ik van het is dat je dat uniform aan hebt, maar anders had ik niet gezien dat je politie was! ze stralen ook niets uit, irritatie misschien, maar zeker geen gezag.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Hot Rod kap voor op me Tamiya TB Evo chassis | ReseTTim | Area 1337 | 16 | 27-03-2004 22:21 |
| [RC] Alpine A110 van Tamiya is die nog te koop? | ReseTTim | Area 1337 | 5 | 3-01-2004 11:55 |
| Tamiya RC :: Wie helpt mij aan een leuke RC auto? | GreenLizard | Area 1337 | 71 | 22-09-2003 22:56 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 11:22 |