| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| en die die pliesie agent afpakte/over zeurde? zo groot als die doorzichtige? zou makkelijker zijn geweest om naast die auto's iets neer te leggen zodat je weet hoe groot het is (cd ofzo, iedereen weet dan een cd 12 cm breed is) edit: ik bedoel dus ter vergelijking!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #48 (permalink) |
| ff kleiner als toetsenbord dus (nouja, stuk kleiner) ze moet er maar met 'r klauwe vanaf blijve! valt trouwens op dat de cops overal verstand van denken te hebben en dat ze een soort 'judge dredd' zijn, dat ze denken dat zij de wet zijn!
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| jammer, picturetrail ligt ereen half uur uit ter onderhoud. zal zo een piccie posten waar er een sigarettenpakje naast ligt. maarre, ja die doorzichtige is mijn 206 wrc in opbouwfase. hij is nu klaar.
__________________ Dus... |
| | |
| | #50 (permalink) |
| wel vet, die karretjes ik heb er vroeger ook stuk of 3 gehad, van die goekopie dingen met een touwtje eraan (dat je er achter aan moet rennen!)
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #52 (permalink) |
| ja, die gingen dan wel een stukkie langzamer: nog geen 5 KM schat ik dat waren van die karretjes die je voor een 10tje bij de plaatselijke speelgoedshop haalde
| | |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Ik mocht willen dat de politie agenten eens stopten met burgertje pesten enz ich eens bezig gingen houden met hety oplossen van echte criminaliteit. Als het in je macht licht gewoon die schade verhalen en die *** wouten laten dokken. |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Citaat:
Ze moeten een bepaalde grens trekken, en kunnen er niet flexibel in zijn. Daardoor zouden ze misschien personen in het voordeel kunnen stellen waar anderen het nadeel gevonden hadden. Maar wat mij overkwam was wel heel erg triest..
__________________ Dus... | |
| | |
| | #55 (permalink) |
| sommige van die gasten zijn echt dom, een maat van me heeft een lang stuk asfalt langs zijn huis, eigen weg, omdat ze het zelf hebben laten asfalteren. en hij reed daar rond op een schakelbrommer en toen kwamen die juten weer zeuren dattie te jong was en dat het een moter was en dattie op de openbare weg reed! en dan niet willen toegeven dat ze fout zaten (doen die gasten echt nooit) en dat het een eigen weg was!
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| ik was laatst met m`n rc boot lekker aan het varen in de sloot, komt er ook z`n plotiekneusje aan en gaat ie lopen zeiken dat ik in openbaar zwem water aan het varen was. er zwemt notabene niemand omdat het er stikt van de blauwalg ![]()
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Veel plezier met sewen, hoop dat je aanwijsbare schade hebt, en zoek even uit of je je verhaal hard kan maken. Verder had ze wel gelijk.... je mag idd niet met speelgoedjes de openbare weg op.
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #60 (permalink) | |
| Citaat:
( hehehe) maar iets toleranter mocht ook wel, en her conversation capabilities need practice...)
__________________ Dus... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Hot Rod kap voor op me Tamiya TB Evo chassis | ReseTTim | Area 1337 | 16 | 27-03-2004 22:21 |
| [RC] Alpine A110 van Tamiya is die nog te koop? | ReseTTim | Area 1337 | 5 | 3-01-2004 11:55 |
| Tamiya RC :: Wie helpt mij aan een leuke RC auto? | GreenLizard | Area 1337 | 71 | 22-09-2003 22:56 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 11:22 |