| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2008 Locatie: Nederland,Maastricht
| Hallo, Ik heb een website : Maar ik wil wat meer promoten! hebben jullie ideetjes?
__________________ www.weerfotos.nl.tp Laatst gewijzigd door gtagangster : 20-08-2008 om 18:01. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Nee ik wil meer bezoekers dus meer inkomsten!
__________________ www.weerfotos.nl.tp |
| |
| | #6 (permalink) |
| Ik wil niet grof gaan worden ofzo maar als je zo tegen je bezoekers praat kan je beter meteen stoppen!
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En op zich heeft ie wel gelijk, een .nl-domein (let wel, zonder hosting) kost je 7 euro per jaar en met zo'n gratis aangevraagd domein zullen mensen je ook niet snel serieus nemen. Sowieso moet je eens goed in het contract van die domeinnaam kijken, je hebt best kans dat ze zich het recht voorbehouden om er ineens grof geld voor te vragen, als jij eenmaal een goed lopende website met honderden bezoekers per dag hebt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Gelukkig had ik dat stoppen niet nodig om af en toe stekelig te zijn, dat deed ik voordien ook al wel volgens mij. Kan me nog een PB-tje herinneren toen ik wegging van iemand die 'mijn ironische manier van moderaten' ging missen ![]() PS: als je dan toch zo trouw bezoeker bent -waaraan ik verder niet wil twijfelen-, waarom heb je dan deze mededeling niet gezien Is ook nog in dit topic aan de orde gekomen, en hier stond ook nog een hintje.En nou ga ik stoppen, straks vind je me niet meer lief ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
![]() Op de google site staat een hele waslijst met dingen die je kan doen om je site aantrekkelijker te maken voor mensen, en hoe hij beter gevonden kan worden bij de zoekmachines,misschien dat je daar bij kan kijken?
__________________ Heul nie! | |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
jaah maar ik ga liever voor de makkelijker weg!
__________________ www.weerfotos.nl.tp | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Je gaat liever de makkelijke weg? En dat is hier op CJ wachten totdat mensen je tips geven? Lijkt mij dat Google toch een iets makkelijker alternatief is. (Nog niet eens in beschouwing genomen dat CJ geen vraagbaak is waar je lekker makkelijk aan je antwoorden kan komen zonder er zelf ook maar iets voor te doen!) Maarja, ik zal toch even mijn commentaar/tips geven. Als eerste een vraag, waarom ben je deze site gestart? Ik zou me kunnen voorstellen dat het een hobby van je is waar je een website van hebt gemaakt. Echter staan er zo weinig foto's op dat het alleen maar een hele nieuwe hobby kan zijn waar je net mee bent gestart. Het lijkt me dan dus ook eerder dat je deze site puur voor het geld bent gestart en met deze site geld wilt verdienen zonder er zelf echt veel voor te doen. Als dat inderdaad het geval is zou ik als ik jou was maar eens beginnen met een ander onderwerp te kiezen. Er zijn namelijk al verscheidene 'grote' sites die weerfoto's hebben (weer.nl, hetweer.nl, buienradar.nl zijn een paar voorbeeldjes). Waar het dus op neer komt is dat je een onderwerp hebt gekozen (hobby of geen hobby) waar je hoogstwaarschijnlijk zeer weinig geld mee kan verdienen omdat er al meerdere grote sites zijn die dit concept gebruiken. Wil je wel geld verdienen dan moet je jezelf onderscheiden van anderen om zodoende mensen te trekken. Dan nog even een tip mocht je gewoon door willen gaan met je site. Er zijn vast wel forums die zich richten op fotografie of met het weer, dus meteorologie sites etc waar je vast je adres wel kan achterlaten. Echter zal op die forums (net zoals op CJ trouwens) het niet echt gewaardeerd worden als je je site komt spammen (helemaal als het je puur om het geld te doen is). Waar het allemaal op neerkomt: Er is geen makkelijke weg als het gaat om promoten. Wil je echt bezoekers krijgen, dan zul je jezelf duidelijk moeten neerzetten en dat betekend er zelf aardig wat moeite voor doen. |
| |
| | #12 (permalink) |
| Dit was dus mijn laatste bezoek aan jullie site! en trouwens ik was nog bezig met deze site en was er nog aan het werken! [.--.] piep..piep... [.--.] (ps ik heb nu een .nl domein besteld!!!!)
__________________ www.weerfotos.nl.tp Laatst gewijzigd door gtagangster : 20-08-2008 om 18:03. |
| |
| | #15 (permalink) |
| je hebt gelijk sorry!
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Problemen met website | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 8-12-2004 22:15 |
| Website hosten | Ice T | Software Junkies | 28 | 24-11-2003 19:05 |
| fout op een website | CommanderBart | Software Junkies | 4 | 9-06-2003 15:07 |