| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Het is dat ik voor een aantal dingen aan het sparen ben. Want ik wel echt heel graag een spiegelreflexcamera. Laatst liep ik met een Nikon van een kennis te spelen. Die neemt egt veel foto's achter elkaar. Gaf me ruime keuze wat te gebruiken later Super mooie foto's. RAW formaat voor nabewerking. Elke keer als ik in een winkel langs de spiegel reflex camera's loop heb ik de neiging naar mijn portemonnee te grijpen.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2008 Locatie: Nederland,Maastricht
| ik heb twee spiegelreflex camera's een canon en een sony ik vind persoonlijke canon beter maar ja dat is eige smaak fujifilm vind ik zelf eigenlijk een slecht merk om het maar even netjes te houden
__________________ www.weerfotos.nl.tp |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik heb nu mijn Fujifilm uitvoerig getest op vakantie, en ik moet zeggen dat het me eigenlijk wel bevalt, de beste camera die ik tot nu toe had. Zo zie je maar weer hoe slecht mijn vorige camera's waren ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb vlak voor m'n vakantie in het land van de fritten en mayonais ook een nieuwe camera gekocht, van het niet echt bekende merk GE (General Electronics), een soort merk wat in vanalles doet, echt letterlijk vanalles. Voor 159 euro een GE 1035 gekocht, met 3 x optische zoom, tot ISO 3200 (when the hell gebruik je dat ??) en nog een heleboel lariekoek. Maakt best nette plaatjes al mis ik de supermacro-stand van de camera die ik eerst gebruikte wel een beetje. Daar staat tegenover dat ie in de 'gewone' macrostand best dichtbij kan. Verder houdt de accu het (nog ?) lekker lang uit. Ik had er al een klein statiefje bij, dat heb ik tijdens de vakantie vervangen door een kleine versie van de Gorillapod, ook geniaal ![]()
__________________ Those were the times... Laatst gewijzigd door Carpento : 2-08-2008 om 20:54. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Stroboscoop aansturen met camera | Canon 40D | Elektronica Junkies | 6 | 31-03-2008 18:15 |
| Film van Digitale camera kopieren | yuppie | Software Junkies | 2 | 5-01-2006 18:22 |
| Camera aansluiten op PC | SubZer0 | Hardware Junkies | 4 | 10-02-2005 22:33 |
| digitale camera | cuda | Area 1337 | 4 | 18-02-2004 13:11 |
| Wireless Camera | Freakazoid | Area 1337 | 12 | 18-02-2004 02:12 |