| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Beste CJ Leden, Momenteel wordt er intern overleg gevoerd over hoe nu verder met CaseJunkies. Het is tijd voor een frisse wind. Onze visie met de mogelijkheden zijn aan de huidige crewleden voorgelegd en daaruit zullen keuzes gemaakt worden. Zodra er duidelijk is hoe en wat zal ik ook jullie mededelen hoe CaseJunkies er in de toekomst uit gaat zien. Ik hoop dat jullie nog even geduld hebben. Zoals bekend hebben de oude admins de boel verkocht en heeft Carpento aangegeven te stoppen. Deze hebben dan ook geen verder inspraak in de toekomst van CJ. Omdat wij met een frisse wind verder willen en niet met hoe het was. Want daarin zit simpelweg geen toekomst. Nogmaals nog even de vraag nog even geduld te hebben. We komen erop terug. Alvast bedankt!
__________________ groeten, Coen CaseJunkies is still alive |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Nog even een reactie tussen dit alles, en dan een keer niet negatief naar Coen toe want in die discussie heb ik geen zin. Carpento, ik heb destijds met jou en de admins van CJ ook gesproken over een overname. Ik had pagina's volgetypt met een voorstel waarop ik nooit een antwoord terugkreeg van jou of een van de admins. Ik was niet belangrijk genoeg en kon niet genoeg geld bieden. Ik kon CJ wel een toekomst bieden, maargoed de andere partij was groter en dus beter. Dat casemodden voor mij ook een passie/hobby was dat was allemaal niet belangrijk want de eigenaar van Heineken kon ook geen bier brouwen volgens jou. Dat je nu net doet alsof jullie voor de gek zijn gehouden vind ik hypocriet. Ik heb je ervoor gewaarschuwd maar ik werd uitgelachen want ik probeerde zogezegd enkel en alleen iemand zwart te maken. Wat begint mijn weekend goed, je gelijk halen na een lange tijd is altijd erg fijn.
__________________ @305km/h |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nou, haal een taart en bouw feest ![]() IK heb destijds die onderhandelingen niet gevoerd, wel met jou gesproken, dat klopt. De beslissingen die toen gemaakt zijn, die zijn gemaakt door de oprichters van CJ. Verder heeft Coen kennelijk meer overtuigingskracht gehad. Wees een man, neem je verlies. Dat doen wij ook, al is je verlies accepteren anders dan het fijn vinden. Owja, en eet smakelijk van die taart natuurlijk ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Tegen mij zeg je wees een vent, maar zelf ga je CJ zitten onder zeuren met het feit dat je denkt dat DIS/Coen niks met CJ doet. Sowieso heb ik mijn verlies altijd aanvaard als een man. Mij heb je daar nooit over horen klagen over de manier van handelen van de toenmalige leiding van CJ. Ook vandaag klaag ik niet want al zou ik de kans krijgen om CJ over te nemen dan weiger ik die. Jij daarintegen neemt je verlies niet als een man. Ik heb je destijds gewaarschuwd maar je geloofde me niet en nu maak je een drama over iets wat ik al maanden geleden had zien aankomen. Een prettige dag verder ![]()
__________________ @305km/h |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Voor zover ik het kan beoordelen was de eerste post van Coen een aankondiging en misschien zelfs een kleine update te noemen. Er werd niet gevraagd om reactie, en al zeker niet om smaad. Als je graag tegen mensen wil roepen "I TOLD YOU SO" doe dat dan lekker tegen die specifieke personen en niet tegen de rest van de mensen die helemaal niet op dit soort dingen zitten te wachten. Persoonlijk snap ik best dat dit misschien voelde als een soort persoonlijk overwinningsdansje, en dat wil ik je ook zeker niet afnemen, maar het zo publiekelijk op het forum gooien heeft weinig nut. Laatst gewijzigd door Azariel : 23-05-2008 om 17:03. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Buiten dat, verlies nemen doe je in een wedstrijd, of als er concurrentie is tussen twee partijen (like: DIS vs. BEP, eind 2007). Wat wij moeten doen is er vrede mee hebben dat mooie praatjes bij sommige mensen niet zo veel waard zijn. Ik zie niet hoe ik het niet nakomen van beloftes op die manier als verlies moet zien. En die prettige dag, dat gaat nog wel lukken hoop ik ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Het is zo jammer dat ik geen kennis heb over hoe je een website ala casejunkies opzet en onderhoud (wat ook niet gaat in je 1tj) anders had ik het allang gedaan. Wel ben ik blij dat DIS nu van zich laat horen. Maar ik ben wel bang voor het feit dat CJ meer richting TZ gaat. TZ is opzich wel een leuke forum en veel beter dan GOT. Maar CJ blijft gewoon uber wat betreft toegankelijkheid
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi Laatst gewijzigd door DeKemp : 24-05-2008 om 23:01. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik snap trouwens niet wat iedereen zo erg vindt aan GoT, is iedereen bang voor al die enge mensen daar ofzo? GoT zelfs zonder HK XS FTW ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Waar ik aan denk: Toegankelijke community (dus niet a la GoT style, als je 1 ding verkeerd doet word je topic gesloten). Project logs, niet in een forum, maar een systempje daarvoor dat je updates kan scheiden, dus een soort van artikel systeem. Iedereen mag tutorials schrijven, alleen admins moeten goedkeuren. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Citaat:
. Als je dat bedoelde denken we hetzelfde anders is het een aanvulling . Maar voor mij is het al goed als ik een [CIP] kan aanmaken en een vraag kan stellen zonder dat je topic gesloten wordt of zonder dat je je zorgen moet maken over watvoor reacties er komen...![]() | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Dat van de CIPs, goed idee, nog niet eerder gehoord! Tutorials: Mee eens, maar dan moet er wel genoeg crew zijn ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| GAME PC / toekomst | Hellion | Hardware Junkies | 1 | 3-12-2006 21:21 |
| De oog op de toekomst | black magic | Hardware Junkies | 35 | 28-04-2004 17:33 |
| [toekomst] hoe ziet jouw 1337 werkplek er in de toekomst uit | whocarez | Area 1337 | 15 | 20-08-2003 20:35 |