| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Moet je niet Azariel verwijten, vanuit DIS is besloten dat de frontpage niet meer bijgehouden wordt. Alleen het forum krijgt nog aandacht en daarvoor heeft Azariel (en Demoniac ook trouwens) die rechten gekregen. Zolang je niet weet hoe het beleid is siert het je om ook niet te hard te zeuren op de uitvoerders van het beleid. |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dank je wel Carpento! Het is inderdaad waar wat hij zegt. Toen het nieuwe forum systeem is gekomen, is er ook een scheiding gekomen tussen admin forum en admin FP. Vroeger was het denk ik 1 systeem, maar wat de huidige admins alleen maar hebben is administrative rights op het V-bulletin deel. En om even helemaal volledig te zijn, zelfs daar hebben we geen volledig toegang. DIS heeft inderdaad besloten de frontpage te laten voor wat het is en daar geen enkele moeite meer in te stoppen. Persoonlijk was ik daar ook niet voor en heb dat ook zeker kenbaar gemaakt in het admin-deel van het forum, echter DIS is de baas en er is helemaal niets wat ik hieraan kan doen. Ik heb het al eerder genoemd in dit topic: De huidige admins zijn niets meer dan moderators met een paar extra rechten zoals een keer het forum wat opruimen, mensen bannen etc. Systeem veranderingen zoals een tijdje geleden die klok die achter liep kunnen we nog niet eens zelf doen. Waarom ben ik hier dan nog admin zul je je afvragen? Er zijn al een tijdje veranderingen op komst en ik persoonlijk vind die interessant genoeg om te blijven en input te geven bij die veranderingen. De reden waarom ik admin ben en geen mod is omdat er na het vertrek van Carpento in ieder geval een paar actieve mensen moesten zijn die die paar extra rechten moesten hebben. |
| | |
| | #63 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Als CJ van het eerste uur begrijp ik je frustratie en het is allemaal niet meer zoals vroeger, maar dat is niet de schuld van DIS. Waarom denk je anders dat Mark en Harro de site van de hand gedaan hebben? En als het je echt zo steekt, wat er nu met CJ gebeurt, dan had je niet weg moeten gaan..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Het komt allemaal wel goed, het heeft alleen wat tijd nodig. Vandaag is er van ons uit een compleet onderbouwd toekomstplan gepresenteerd aan de crewleden van CaseJunkies. Dit wordt nu intern besproken. Daar gaat men nu op schieten en dan gaan we het nog wat bijschafen en finetunen. Maar 2008 is inderdaad geen topjaar voor CaseJunkies dat durf ik zelf ook best toe te geven. Soms hebben dingen net even wat meer tijd nodig dan je hoopt. Maar ik ben nog steeds positief gestemd en zolang ik dat ben is er nog hoop ![]() Wanneer dit plan ook aan de leden wordt gepresenteerd kan ik op dit moment nog niet zeggen. Hou rekening met enkele weken.....
__________________ groeten, Coen CaseJunkies is still alive |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Weg? Als gewone geintereseerde lezer was en bleef ik vaste bezoeker. Ik schreef alleen niet meer. Sinds dit gedoe post ik weer eens wat omdat ik vond dat ik mijn gedachten hierover eens moest laten blijken..
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2006 Locatie: waar ik slaap
| Ik vind dat het elke maand erger wordt hier =(.... (ik heb hier een casemod log en aan de reacties daar te zien zie je het forum achteruit gaan) => De FP die niet onderhouden wordt vind ik op zich niet erg alleen oogt het niet mooi... maar aan het forum moet dringend iets gebeuren
__________________ Mijn eerste casemod : [CM] InuX |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Het is een beetje een vicieuze cirkel waar CJ in is beland. Door het bericht dat CJ zou stoppen zijn er mensen weggegaan, vervolgens is de FP gestopt wat tot gevolg had dat er nog meer mensen weggaan. Minder mensen op het forum, betekend dat het steeds stiller wordt, waardoor er nog meer mensen weggaan en het nog stiller wordt, en zo blijft het doorgaan. Waar het op neer komt is dat totdat de plannen die momenteel lopen zijn uitgevoerd is er weinig wat we eraan kunnen doen. Wij als crew zien de leegloop ook, en vinden het ook alles behalve leuk. Maar er is gewoon zeer weinig wat we eraan kunnen doen. |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2006 Locatie: waar ik slaap
| Een kleine oplossing voor korte duur, pm casemodders op andere forum en vraag om ook hun project log hier te zetten.... Dan gaan die al meer topics openen en met wat geluk ook in andere project logs posten.... Ik ben benieuwd naar de plannen e, hoop dat ze gaan werken want dit was mijn favoriete casemod site.... ik hoop dat het terug zijn glorie van vroeger mag meemaken
__________________ Mijn eerste casemod : [CM] InuX |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Naar mijn mening is dat een beetje te veel schreeuwen om aandacht(en bijna de zielige kant op) om modders op andere sites te contacteren om hier te komen posten. Als iemand hier iets post moet dat zijn omdat ze dat zelf willen... Ikzelf merk ook de laatste tijd dat er op (mijn) logs steeds minder commentaren komen en mensen minder reageren, maar ik blijf alles toch hier posten omdat ik eigenlijk hier begonnen ben (nog niet zo gek lang geleden ). Als ik terug aan übercase zou beginnen of een nieuw project zou beginnen dan zou ik ook wel zeker minstens op BEP ook mijn log plaatsen, maar zelfs al kreeg ik op een jaar tijd 10 reacties terwijl ik wekelijks update zou ik toch op CJ blijven posten...En we blijven maar wachten, ik vind het in elk geval leuk dat er nog wel mensen zijn die net als mij echt wel geduld blijven hebben (hoewel ik me kan voorstellen dat dat zeker voor de "anciens" om het zo te zeggen stilaan op moet beginnen geraken...). Maar we zullen nog wel enkele weken moeten wachten... ![]() |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Wat ik nog wel zou willen reden is wat de reden is dat DIS heeft besloten om de frontpage niet te updaten. Dat is nota bene het beginpagina, je zou haast zeggen visitekaartje van CJ, en zoveel tijd neemt het toch niet in beslag? |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Volgens DIS is de FP een vrij outdated systeem wat ooit is geschreven door één van de oprichters (ik gok Redox). Omdat er aan een nieuwe FP wordt gewerkt heeft DIS besloten de huidige FP links te laten liggen en er geen tijd meer in te stoppen. Reviews zouden er niet meer komen en het zou dus beperkt worden tot nieuwsflashes. Zoals ik geloof ik al eerder heb gezegd leek het ons het beste om die in ieder geval te blijven updaten, maar DIS vond dat niet nodig. |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Waarom linken ze CASEJUNKIES : Get addicted to casemodding dan niet gewoon door naar forum.casejunkies.com ? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| GAME PC / toekomst | Hellion | Hardware Junkies | 1 | 3-12-2006 22:21 |
| De oog op de toekomst | black magic | Hardware Junkies | 35 | 28-04-2004 18:33 |
| [toekomst] hoe ziet jouw 1337 werkplek er in de toekomst uit | whocarez | Area 1337 | 15 | 20-08-2003 21:35 |