| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Hey, Ik vraag me af wat er met CJ gebeurt want er komt bijna geen nieuws meer of reviews en andere artikelen. Ook is het forum niet echt meer actief... Dus, wat is er aan de hand? ![]()
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik kan je verwijzen naar Carpento gaat voor een grijze nickname en nick 2 z'n zeik topic Verder weet ik het ook niet echt. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Kort door de bocht: DIS heeft CaseJunkies overgenomen, maar ze vertikken het om iets te doen voor CJ. Schijnt dat ze aan CJ niet kunnen verdienen. Mooie woorden en beloftes bij de overname, maar als het er op aan komt doen ze geen kloot. Achter de schermen hebben we ook al een maand niks van DIS gehoord, kun je nagaan.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Man, balen. Ik vind dit juist een leuk opgezette voor iedereen toegankelijke (got BAH) community. Toch vind ik het belachelijk wat voor leiding DIS dan heeft. Moderators Stappen op, tsah. Dan is dat verklaarbaar, en dan krijg je als gevolg dat CJ langzaam dood gaat.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Idd,toen ik hier net kwam was het altijd druk en gezellig( en vooralgoed georganiseerd) en sinds de overname was iedereen heel eventjes blij omdat Cj verderging. Maar naar mate ginge er mensen weg, horen we minder van Coen, mod's gaan weg etc. Ik denk dat CJ gwn weer een een oude slof is gezakt en het gwn weer niks word zoals vroeger ![]() Helaas pindakaas, een forum kost veel aandacht en Coen daar weinig aan besteedt zakt het peil snel naar beneden.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Vergeet niet, dat mods opstappen omdat niet duidelijk is wat er nog van CJ moet komen, enkelen zouden stoppen, maar aangezien Coen niets laat horen, zijn de meesten van ons ook niet van plan ook maar een vinger uit te steken. Wij willen duidelijkheid voordat wij überhaupt iets gaan doen...
__________________ //Thapous C2D E8400 | 4096 MB RAM | EVGA 8800 GT 512 MB | Samsung F1 750 GB | Asus P5E | Lancool Metal boned K7 |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nou, ik ben iig voorgoed in staking. Sinds het forum op vBulletin draai kan ik veel minder, en dus zou Coen meer moeten doen, maar dat gebeurde niet. Ik heb geen zin om achter mijn leidinggevende aan te moeten lopen om dingen gedaan te moeten krijgen, en daarom ben ik weggegaan. Ik ben het wel eens met de stelling dat het opstappen van crewleden slecht is voor de toekomst van CJ, maar als je de achterliggende oorzaak weet dan scheelt dat al. Hoe ik het persoonlijk nu zie: Op 31-12-2007 is CaseJunkies gestopt zoals CaseJunkies ooit was. Daarna hebben we onder 'leiding' van DIS nog wat aangemodderd. Dat gaat klote, maargoed, het was nog eventjes IETS wat ergens in de verte leek op het oude CJ. Straks komt DIS, die trekt de stekker uit CJ en alle mooie verhaaltjes die op de frontpage staan verkassen naar Techzine. Community ? Fuck you, we willen geld verdienen. En zo denk ik dat het gaat lopen, mark my words.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Er gebeurt niks bij opstarten | Joeybrooks | Elektronica Junkies | 0 | 3-01-2007 19:31 |