| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ziet er lekker uit ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| ik ging een blowhole in mn case boren (case uit 1987, was van heeeel hard staal) en ik stond met mijn voet op de case, en de boor (83 mm) schiet over mijn voet weg. AUW
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| ik heb tijdens dremelen altijd mn kewle op :P kwam mn ma een keer binnen, ziet mij zitten met een pc onder handen, een dremel IN mn handen en een op mn bats. die kwam nie meer bij :P oja ook nog es op mn werk een monitor op mn pote laten vallen.. slippery hands.. gevolg: paarse teennagels. kon 2 weken niet basketballen...
__________________ Dus... |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
maar idd, met modden heb ik ook nog niks opgelopen. ben ook altijd erg voorzichtig en bereid me goed voor. heerlijk veel ruimte creeren op mn buro, en dan kan ik alles doen ![]()
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik kan nu al zo'n 8 weken niet basketballen, door eerst: gscheurde enkelbanden en nu: een gebroken pols, dus nu nóg 4 weken thuiszitten.... Niet echt letsel van het modden maar wel letsel dus ja.. :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Chillburg - Nederland
| Ik kom tot nog toe niet verder dan bijna een slijpschijfje gekopt te hebben toen ie vastsloeg met dremelen en een schoen die iets zwarter is dan die hoort te zijn... Maar dat is eigenlijk geen lichamelijk letsel he? |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| modden nu nog niet echt, maar in de werkhuizen op school paar keer soldeerbout tege me vingers gehad(van mn buur, die had daarna een blauw oogje :P ), werkstuk uit schaafbank geschoten(die klembanken waren versleten), kabel van soldeerbout laten doorsmelten. thuis heb ik al mn hand verminkt door een stanleymes, ik was uitgeschoten vandaag nog met een mes recht naast me vinger neergekomen, klein velletje eraf.
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| nou... ik was aan het solderen.. .(met mijn brooertje van 10) ik zeg geef die soldeerbout aan.. ikke niet op lette ikke dat metaal beetpakken ikke schreeuwen vloeken en doen... ach ja.... niet zo erge brandwonden (1e graads); ik ben wat gewend.. pa en ma hebben bakkerij... dus ik ben gewend mijn poten te verfikken (heb nu dus wel zwaar verminkte[nou dat valt mee hoor, stuk of 6 littekens] handen...) maar ben niet op ehbo gekomen... (dokter kwam op huisbezoek... )en dit is echt een ramp: ik beetje modden ik heatsink weggehaald (van mob ![]() ik toren dichtgedaan ik geen heatsink teruggezet BOEM BOEM ik toren openen ik klomp plastic uit toren halen... |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
hehe
| | |
|
| « F1 Brazil.....
|
Mobo stuk? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je pics van je huisdieren. | black magic | Area 1337 | 89 | 14-07-2006 10:08 |
| Post hier je OC results! | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-06-2006 13:06 |
| Post je hier je voltages. | amd | Cooling & OC Junkies | 10 | 22-08-2003 23:01 |
| Vergeten of kwijt? Post hier. | Freakazoid | Events Junkies | 11 | 14-07-2003 13:45 |